سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردشگران به حریم رودخانه‌های البرز نزدیک نشوند

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان البرز گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارش تندری و احتمال طغیان رودخانه‌ها، انتظار می‌رود مردم از این منابع آبی فاصله بگیرند.

کیخایی گفت: چهار رودخانه کرج، شاهرود طالقان، برغان و کردان در زمان بارش های تندری دچار طغیان شده که باخطراتی برای مردم محلی و گردشگران همراه است.

او افزود: بر همین اساس تیم های حفاظت شرکت آب منطقه ای استان البرز طی امروز و ۲ روزآینده در حاشیه رودخانه کرج که در مسیر گردشگری قرار دارد استقرار یافته تا از ورود مردم به حریم و بستر این رودخانه جلوگیری کنند.

کیخایی گفت : تابلوهای هشداری نیز در حاشیه رودخانه کرج نصب شده که انتظار می رود مردم محلی و گردشگران به این هشدارها توجه جدی داشته باشند.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز یادآور شد: ورود به بستر ۲ رودخانه کرج و شاهرود طالقان به سبب بالا بودن میزان آب ورودی آنها در ایام عادی نیز با خطر غرق شدگی همراه است.

کیخایی گفت: امسال تعدادی از گردشگران به علت بی احتیاطی پس از ورود به داخل رودخانه کرج براثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند ضمن آنکه پا گذاشتن به داخل آب ۲ رودخانه کرج و طالقان حتی در محدوده های کم عمق به دلیل وجود فروچاله ها و پایین بودن دمای آب با خطر مرگ همراه است.

 او افزود: انتظار می رود گردشگران تحت هیچ شرایطی به این رودخانه ها نزدیک نشوند و از فاصله مناسب این جلوه های طبیعی را نظاره گر باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.