سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حضور کانون با سه پویانمایی در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: امسال احتمالا با سه فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور خواهیم یافت.

محمدرضا کریمی صارمی  معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پاسخ به این سوال که آیا کانون برای چهل و سومین جشنواره فیلم فجر اثری خواهد داشت یا خیر؟ بیان کرد: بله‎, امسال احتمالا با سه فیلم حمایتی و یک اثر تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ورود پیدا خواهیم کرد.

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: پیش‌تولیدیکی از آثارمان به نام «زیبا صدایم کن» شروع شده است و ان‌شاءالله به زودی کلید خواهد خورد.

کریمی صارمی در خصوص آثار دیگر کانون برای حضور در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر گفت: تا زمانی که پیش تولید آثار شروع نشود‏, نمی‌توان برنامه‌ریزی کرد؛ زیرا کارها مشارکتی است و بایستی شرکای آثار,  پای کار باشند؛ لذا «زیبا صدایم کن» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی درحال تولیداست و در تهران فیلمبرداری خواهد شد. فیلمبرداری «زیبا صدایم کن» از میدان راه آهن شروع خواهد شد و به مسیر تجریش منتهی می شود‌ و این اثر سینمایی اقتباس از کتاب زیبا صدایم کن  از آقای حسن‌زاده است‌. 

وی در ژایان صحبت‌های خود خبر داد: ما در کانون ۱۳ فیلم‌نامه آماده داریم اما به دنبال برنامه ریزی هستیم تا مشارکت‌ها اتفاق بیوفتند.

شایان ذکر است سال گذشته پویانمایی‌های ببعی کاری از حسین صفارزادگان و میپم حسینی, رویا شهر کاری از محسن عنایتی, ساعت جادویی کاری از محمدعلی بصیری نیک و شمشیر و اندوه کاری از عماد رحمانی و مهرداد محرابی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند.

همچنین آثاری چون «در آغوش درخت», «بچه زرنگ» و « باغ کیانوش» از آثار اخیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده اند.

خبرنگار: زهرا بالاور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.