سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت سرمایه گذاری البرزی ها در توسعه گلخانه ها فراهم شده است

رئیس جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در اطلس سرمایه گذاری البرز ظرفیت های استان برای مشارکت مردم در چرخه تولیدات کشاورزی معرفی شده است.

بازدار با اشاره به هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ تا ۲۷ خرداد گفت: به همین منظور همایش امنیت غذایی جهش تولید مشارکت مردم فردا پنج شنبه ۲۴ خرداد با حضور مسئولان کار آفرینان سرمایه گذاران در البرز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش فراخوانی برای حضور مردم در چرخه تولیدی محصولات کشاورزی و تامین مواد غذایی استان است که ظرفیت های هر بخش تشریح می شود.

بازدار گفت: در اطلس سرمایه گذاری استان فرصت هایی برای مشارکت مردم شناسایی شده که توسعه گلخانه ها یکی از همین فرصت هاست با همکاری دستگاه های اجرایی فرآیند صدور مجوز گلخانه ها تسهیل شده است و سرمایه گذاران ظرف مدت کوتاهی می توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان البرز افزود: استان البرز در زمینه های مختلف با رشد شاخص عملکرد رو به است که افزایش تولید گوشت قرمز و سفید، افزایش تولید آبزیان، افزایش کندوها، افزایش گلخانه از جمله است و سرمایه گذاران می توانند برای تکمیل زنجیره تولید و صنایع تبدیلی با مشاوره کارشناسان در استان در این حوزه ها نیز سرمایه گذاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.