سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

شهید جمهور توجه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشت

وزیر کشور گفت: شهید جمهور به سیستان و بلوچستان توجه ویژه‌ای داشت به طوریکه به مناسبت‌های مختلف در این استان حضور یافت و همواره مسائل این استان را پیگیری می‌کرد.

 احمد وحیدی   در مراسم افتتاح ساختمان جدید صدا و سیما زاهدان اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی شهید پرور و پرتلاشی‌اند که مستحق هر خدمتی هستند بنابراین همه باید در خدمت این مردم باشند.

وی افزود:  البته در هر جای کشور آثار بزرگ و نعمت حضور شهید رئیسی را در پروژه‌های مختلف و در ارتباطی که با مردم داشت، می‌بینیم.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در حال انجام دومین سفر استانی خود به این منطقه بودند البته بجز سفر نخست استانی ۲ سفر دیگری نیز به این استان داشتند.

وزیر کشور بیان کرد: در سیستان و بلوچستان امروز با مدیریت کلان رئیس جمهور شهید و مدیریت جهادی و میدانی استاندار این استان شاهد لیست بزرگ پروژه‌های اجرا شده و در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه اگر پروژه های دولت سیزدهم را مرور کنیم متوجه می‌شویم حجم کار دولت مردمی و انقلابی شهید رئیسی بسیار بالا بوده است تصریح کرد: در دولت سیزدهم پروژه‌های آبی زیادی در سیستان و بلوچستان اجرا شده است و همچنان پروژه‌های دیگری نیز دنبال می‌شود.

وحیدی عنوان کرد: ۳۷۰کیلومتر بزرگراه، یک‌هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۲ هزار کیلومتر آسفالت در همین مدت سه سال در سیستان و بلوچستان تکمیل و یا آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری از ۲ سد در سیستان و بلوچستان در عمر دولت سیزدهم اظهار کرد: کارخانجات متعددی نیز در این دولت فعال و افتتاح شده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ۲۵ هزار مسکن در سیستان و بلوچستان ساخته شده بود که قرار بود به دست رئیس جمهور شهید افتتاح شود گفت: این پروژه ها گوشه ای از اقدامات و پروژه‌های متعددی است که در همین مدت کوتاه ۲ سال و نیم در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی به افتتاح ساختمان صدا و سیما در زاهدان اشاره کرد و گفت: این ساختمان جزء بزرگترین مراکز صداوسیما در مراکز استان‌ها است که قرار بود با حضور شهید جمهور افتتاح شود اما تقدیر به گونه ای دیگر رقم خورد.

وحیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم مانند گذشته از صدا و سیما معارف دینی، اسلامی، انقلابی، مردمی، اصالت ها و هویت ها ترویج شود، اکنون همه درگیر انتخابات ریاست جمهوری هستند که از عملکرد صدا و سیما در دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر می‌کنیم.

وی گفت: همچنین مردم نیز از طریق صدا و سیما می‌توانند خواسته های خود را به گوش رئیس جمهور آینده برسانند امیدواریم مانند دوره‌های گذشته که سیستان و بلوچستان مشارکت خوبی در انتخابات داشته در این دوره نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان همواره در وحدت و همبستگی ملی زبانزد بوده اند و در زمان شهادت شهید رئیسی نیز با حضوری که داشتند محبت خود را به این شهید نشان دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.