سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید کشور با خانواده شهدا در اهواز دیدار کرد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیرکل بنیاد شهید خوزستان با خانواده شهیدان گرانقدر جزایری، شفیعی و ملائکه‌زاده در اهواز و دزفول دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر سه شنبه به همراه حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت، با خانواده شهیدان گرانقدر «جزایری و شفیعی» دیدار کرد.

وی با حضور در بیت آیت الله سید علی شفیعی پدر شهید مرتضی شفیعی و زنده یاد حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، یاد و خاطره این شهید والا مقام و مجاهدت‌ها و خدمات ارزنده مسئول فقید نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان به این نظام اسلامی و بخصوص جامعه دانشگاهی را گرامیداشت.

ادای احترام فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید به شهدای اهواز

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین به همراه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیادشهید و امور ایثارگران خوزستان و فرمانده پایگاه بسیج اداره کل استان، با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

همچنین پیش از این فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور مدیرکل بازرسی و عضو هیات گزینش مرکز به همراه مدیرکل بنیاد شهید خوزستان با خانواده شهیدان گرانقدر «ملائکه زاده» در شهرستان دزفول دیدار کرد و یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامیداشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.