سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل در رشت

دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل امروز و فردا همراه با کارگاه‌های جانبی در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مدت ۲ روز (چهارشنبه ۲۳ و پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه) در تالار مرکزی شهر رشت همراه با کارگاه‌های جانبی، سمعک شناسی، رجیستری بیماری‌ها و تست‌های بالینی و پاراکلینیک سرگیجه آغاز به کار کرد.

این کنگره ملی در محور‌های تازه‌های تشخیصی ادیولوژی، رادیولوژی در اختلالت شنوایی و تعادل، ژنتیک و ژن تراپی در اختلالات شنوایی و تعادل، بیماری‌های داخلی، نورولوژی و اختلالت شنوایی و تعادل، جراحی‌های نوین سمعک‌های کاشتنی، ابزار‌های کاشتنی وستیبولر، سل تراپی و افق‌های نوین درمانی، سالمندی و اختلالت شنوایی و تعادل، بازتوانی‌ها در اختلالت شنوایی و وستیبولر و تازه‌های بیماری منییر و رجیستری ملی منییر برگزار می‌شود.

۳۰۰ نفر از متخصصان گوش و حلق و بینی و پزشکان و دانشجویان علاقه‌مند در دومین کنگره ملی منییر ایران شرکت کرده و ۸۵ چکیده مقالات به دبیرخانه این کنگره ملی ارسال شده است.

اهمیت برگزاری کنگره‌های تخصصی در حوزه شنوایی 

دکتر مسعود متصدی زرندی، رئیس دومین کنگره ملی منییر ایران امروز در مراسم افتتاحیه دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری کنگره‌های تخصصی در حوزه شنوایی گفت: در آینده نزدیک، پروتکل‌های نوین کاشت حلزون کشور از مرکز تحقیقات بیماری‌های گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان الگوبرداری خواهد شد.

گیلان با انجام ۱۳۰ مورد کاشت حلزون شنوایی، چهاردهمین استان در راه‌اندازی بخش کاشت حلزون و چهارمین قطب کاشت حلزون در کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.