سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۹۰۰ متر لوله گذاری برای انتقال آب چاه‌های پیرشهید به شهرستان شیروان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از اجرای ۱۹۰۰ متر لوله گذاری برای انتقال آب چاه‌های پیرشهید به شهرستان شیروان خبر داد.

رضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با هدف بررسی و پیگیری روند اجرای پروژه آبرسانی از چاه‌های پیرشهید به شهرستان شیروان در محل اجرای این پروژه حضور یافت. 
عطایی در حاشیه این بازدید گفت: پروژه خط انتقال اتصال چاه‌های پیرشهید به خط انتقال چاه‌های امیر آباد در راستای پروژه شهر‌های دارای تنش آبی و بمنظور تامین آب شرب شهر شیروان با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجرا است.
عطایی افزود: عملیات اجرایی مشتمل بر اجرای ۴۶۰۰ متر لوله فایبرگلاس سایز ۴۰۰میلیمتر، ۲۰۰متر لوله فولادی سایز ۴۰۰ میلیمتر و احداث ۱۷باب حوضچه با ابعاد مختلف بهمراه اتصالات و شیرآلات است
وی در ادامه عنوان کرد: تکمیل عملیات باقیمانده اتاقک‌های سرچاه، محوطه سازی اتاقک‌های سرچاه و رفع نواقص و اتفاقات خط انتقال اب چاه‌های پیرشهید از دیگر اقداماتی است باید انجام شود.
 وی خاطرنشان کرد: در ادامه‌ی اجرای این پروژه، تست و اصلاح نواقص خط لوله ۳۵۵ پلی اتیلن از چاه‌های پیرشهید تا شیرکوه، بطول تقریبی یک کیلومتر نیز اجرا شده است.
لازم به ذکر است؛ مقدار قابل توجهی از آب شرب شیروان از سد بارزو تامین می‌شود که به دلیل خشکسالی ها، آب پشت سد به شدت کاهش یافته و برای عبور از فصل گرما ضروری است حجم موجود آب سد و آورد رودخانه برای تامین آب شرب این شهر حفظ شود، پروژه آبرسانی از چاه‌های پیرشهید به شهرشیروان از جمله پروژه‌ها برای مقابله با کم آبی و رفع تنش‌های آبی در این منطقه است.

برچسب ها: خط آبرسانی ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.