سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

حسن صنعتکاران، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با اهدای لوح سپاسی از زحمات مهندس محمد رئیسی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر نمود.

 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،، حسن صنعتکاران، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با اهدای لوح سپاسی از زحمات مهندس محمد رئیسی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به جهت انجام برنامه های بسیج، توسعه تفکر بسیجی، کمک به تحقق بسیج ده ها میلیونی و تعامل بی دریغ با سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان تقدیر و تشکر نمود.

 در متن این لوح سپاس آمده است ؛

 با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام؛ استحکام و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلاء و سربلندی آن مرهون تلاش‌های ارزنده مدیران و فرماندهان کارآمد و لایق است.

 خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برآمده از خون پاک شهیدان گرانقدر می باشد، توفیقی عظیم و خدمتگذاری به بسیجیان و بسیج ده ها میلیونی این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشأن( رحمة الله عليه) و خدمت صادقانه و بی منت به مردم، توفیقی مضاعف به شمار می رود.

 بدین وسیله از جنابعالی به دلیل زحمات و اقدامات شایسته در راستای انجام برنامه های بسیج، توسعه تفکر بسیجی، کمک به تحقق بسیج ده ها میلیونی و تعامل بی دریغ با سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان تقدیر و تشکر می نمایم.

 از درگاه باری تعالی سلامت و توفیق جنابعالی را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی آن و تلاش مضاعف در خدمت به نهاد مقدس بسیج تحت زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

 
  

  

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.