سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای در تبریز گشایش یافت

همزمان با نخستین روز از هفته جهادکشاورزی نمایشگاه‌های تخصصی گل و گیاه و فضای سبز و تجهیزات گلخانه‌ای در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گل و گیاه و بیستمین نمایشگاه تخصصی فضای سبز و تجهیزات گلخانه‌ای و باغبانی از امروز دوشنبه تا جمعه بیست و پنجم خرداد به مناسبت هفته جهادکشاورزی در سالن‌های پروین اعتصامی و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید فعالان و علاقه‌مندان به گل و گیاه و فضای سبز برپا است.

در این نمایشگاه‌ها فعالان این حوزه از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، البرز، اصفهان، همدان، مرکزی، خراسان رضوی، مازندران، گیلان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، یزد، کردستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان و کرمان شرکت دارند.

این نمایشگاه‌ها در زمینه تجهیزات گلخانه ای، گل‌های آپارتمانی، کاج و کاکتوس، گل‌های فصلی، محصولات گیاهی و دارویی، بوته‌های پیوندی گل رز، نهاده‌های کشاورزی، انواع کود‌های آماده کشت و ورمی کمپوست و انواع گل‌های تزئینی و سرامیکی برپا است.

در این نمایشگاه انواع سم و کود ارگانیک، درختچه‌های مینیاتور بونسای، ادوات باغبانی و گلخانه ای، تراریوم و انواع سوغات و هدایای استان‌ها برای عرضه به علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است.

فعالان این حوزه و علاقه‌مندان به گل و گیاه و فضای سبز و تجهیزات گلخانه‌ای می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با حضور در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

برچسب ها: گلخانه ، جهادکشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.