سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح موسسه خیریه ترنم بهارانه در نرماشیر

موسسه خیریه ترنم بهارانه نرماشیر به منظور کم کردن آسیب‌های پس از ترخیص دختران بالای ۱۸ سال با حضور مسئولان در روستای ضیاآباد این شهرستان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اهمیت ایجاد تشکل‌های مردمی گفت: تشکل‌ها و نهاد‌های مردمی همواره به عنوان بازوان توانمند بهزیستی نقشی مهم و اساسی را در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند.
 
وی افزود: باید عملکرد ما جوری باشد که مردم به ما اعتماد کنند و ضمن ارتباط گیری با تشکل‌ها و بهزیستی خود را در همه کارها شریک و سهیم بینند و در این صورت است که می‌توان به کاهش آسیب‌ها امیدوار بود.
 
مدیرکل بهزیستی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود هدف از راه اندازی این خیریه را کمک به کم کردن آسیب‌های پس از ترخیص دختران بالای ۱۸ سال عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین چالش‌های ما سرنوشت فرزندان بهزیستی پس از ترخیص می‌باشد که این خیریه با هدف راه اندازی خانه مستقل دختران بالای ۱۸ سال تاسیس شده است.

حجت الاسلام منصفی امام جمعه شهرستان نرماشیر نیز ضمن تشکر از مجموعه بهزیستی نرماشیر، خواستار حمایت بیشتر مدیرکل بهزیستی از این خیریه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.