سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فاز یک حفر چاه‌های جذبی در منطقه تاریخی یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: فاز یک حفر چاه‌های جذبی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در منطقه تاریخی یزد کلید خورد.

فخرالسادات عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده مردم در منطقه تاریخی شهرداری  یزدگفت: باتوجه به نیاز حفر چاه جذبی در منطقه تاریخی، این اقدام اکنون آغاز و با توجه به اولویت و نیاز سنجی در برخی معابر این منطقه که هنگام وقوع سیل دچار آبگرفتگی می‌شود، چاه جذبی حفر می‌شود.

فخرالسادات خامسی عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده مردم در منطقه تاریخی شهرداری افزود: بعد از وقوع سیل در سال‌های اخیر و ایجاد تهدید برای ساختمان‌ها و معابر منطقه تاریخی یزد، جهت حفظ و نگهداری آن شهرداری حفر چاه‌های جذبی را در دستور کار قرار داد.

او در خصوص دیگر اقدامات شهرداری در منطقه تاریخی بیان کرد: پیاده رو سازی خیابان عاصی زاده نیز آغاز شده است و کف سازی سنتی پیاده راه‌های منطقه تاریخی نیز از اولویت‌های شهرداری به شمار می‌رود.

خامسی گفت: همچنین لکه گیری و مرمت آسفالت برخی معابر منطقه تاریخی نیز در دستورکار است و گذر ۱۶ متری موتوری سپاه با توجه به درخواست مردمی عملیات آسفالت آن انجام شد.

 نماینده مردم در منطقه تاریخی شهرداری
در بخش دیگر از سخنان خود خاطرنشان شد: آزادسازی فاز یک خیابان نقیب زاده به اتمام رسید و فاز دوم با اعتبار۵۰۰ میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.