سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان رفع مشکلات مردم را در اولویت کار خود قرار دهند

فرماندار هندیجان گفت: مسئولان شهرستان رفع مشکلات مردم را در اولویت کار خود قرار دهند.

حسین بحرکانی فرماندار هندیجان در جلسه شورای محلات که  با حضور  مسئولان شهرستان با هدف هم افزایی و رسیدگی به مشکلات شهری  برگزار شد، گفت: تلاش می شود با مشارکت قشرهای مختلف محلات، مشکلات برطرف شود و خواسته های اهالی نیز محقق گردد و تلاش می کنیم از ایده ها و راهکارهای اهالی در رفع مشکلات محله استفاده کنیم.

او  با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در شورای محلات، افزود: شورای اجتماعی محلات به‌عنوان حلقه میانی مجموعه مدیریت شهری و مردم در سطح محلات ایجاد شده است تا خواسته‌ها، مطالبات، دغدغه‌ها و پیشنهاداتی که مردم برای اداره شهر دارند از این طریق به مدیریت شهری منتقل شود و از این کانال مشارکت مردم در امور شهری را به دست آوریم.

فرماندار هندیجان ادامه داد: همکاری مدیران شهری با نمایندگان محلات یک رویکرد بسیار مهم و اساسی است که می تواند نقش مهمی در حل مشکلات و معضلات اجتماعی ایفا کند و حل مشکلات و مسائل محلی با همدلی و هم افزایی مدیران شهری با این عزیزان امکان پذیر است.

آقای بحرکانی گفت: تداوم این جلسات بصورت ماهانه در دستورکار ما قرار دارد و همانطور که قبلاً جلساتی در محلات برپا شده، بنا داریم تا با نمایندگان محلات بصورت مستقیم در مناطق مختلف شهری با حضور اهالی در مسجد محل جلسه برگزار کنیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و روند رسیدگی به آنها قرار گیریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.