سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قالیباف در برنامه صف اول:

شعار من «خدمت و پیشرفت» است

محمدباقر قالیباف در برنامه صف اول شبکه خبر برنامه‌های انتخاباتی خود را تبیین کرد.

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر به بیان برنامه‌های خود پرداخت.

قالیباف گفت: شعار من «خدمت و پیشرفت» است؛ این موضوع یک شعار نیست، واقعیتی است که باید محقق شود. سابقۀ من نشان می‌دهد هر چیزی را که قول دادم عملی کرده‌ام.

وی درباره سوابق کاری خود گفت: آغاز جوانی من با آغاز بهار انقلاب بود. در سال ۵۷ زلزله طبس اتفاق افتاد و اولین کار جهادی من در آنجا بود. بلافاصله پس از پیروزی انقلاب جنگ تحمیلی رخ داد و هشت سال در دفاع مقدس در جبهه بودم. بعد از جنگ در وقت من در بسیج گذشت، چون طبق قانون نیرو‌های مسلح در زمان صلح باید به آبادانی کشور کمک کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: پس از آن مسئولیت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) را داشتم و بعد با حکم رهبر انقلاب فرمانده هوافضای سپاه شدم و بعد در نیروی انتظامی خدمت کردم و بعد با انتخاب شورای شهر به مدت ۱۲ سال شهردار تهران شدم و همان موقع هم عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام شدم سپس یک دوره افتخار نمایندگی مردم تهران در مجلس را داشتم و الان هم در دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی حضور دارم.

قالیباف بیان کرد: تحصیلات دانشگاهی را بعد از دفاع مقدس شروع کنم و از دانشگاه تربیت مدرس دکترای جغرافیای سیاسی گرفتم و عضو هیئت علمی و دانشیار پایه ۳۳ دانشگاه تهران هستم.

وی افزود: کشورداری موضوع درس و مطالعه من است و چندین تالیف در حوزه جغرافیای سیاسی و حکمرانی دارم. هفته قبل هم تدریس در پانزدهمین جلسه ترم زمستانی را در دانشگاه داشتم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از توفیقات بنده در همان آغاز انقلاب و جنگ تحمیلی بود و بنا بر ضرورت به جبهه رفتم البته قبل از ورود به جبهه با مسائل نظامی آشنایی داشتم. وقتی جنگ شد به‌عنوان یک رزمنده عادی به جبهه رفتم و مثل امروز نیروی دریایی، هوایی و زمینی نبود و بسیجی‌ها از نقاط مختلف کشور می‌آمدند و خود را به خطوط جبهه می‌رساندیم.

قالیباف بیان کرد: کار ما اطلاعات و عملیات بود و بعد گردان‌ها و تیپ‌ها شکل گرفتند. مهمترین نکته جبهه فضای معنوی و مدیریتی کامل بود و یک دلبستگی خاص بین رزمنده‌ها بود و افراد براساس شایسته سالاری در جبهه انتخاب می‌شدند و رزمنده‌ها از بین خود یکی را انتخاب می‌کردند. 

وی ادامه داد: اولین مسئولیت من در عملیات قبل از بیت‌المقدس و آزادسازی بستان بود و من فرمانده گردان بودم و در ۲۰ سالگی فرمانده تیپ مستقل امام رضا (ع) شدم و بعد قائم مقام نیروی مقاومت بسیج شدم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فکر می‌کنم مردم روی من یک شناخت نسبی دارند و توفیق خدمت را در جا‌هایی مثل نیروی انتظامی و شهرداری داشتم که با مردم سروکار داشتم.

از زمان تاسیس بلدیه در تهران، تنها کسی که 12 سال شهردار بود، من بودم

مدیر تحول‌خواه هستم

قالیباف تصریح کرد: در طول تاریخ شکل‌گیری بلدیه تنها کسی که ۱۲ سال در آن بود بنده هستم. در بعد مدیریتی جزو مدیرانی محسوب می‌شوم که به‌دنبال تحول هستم. وقتی در نیروی هوافضای سپاه بودم تحول در زمینه موشکی انجام شد که باید پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها را استفاده می‌کردیم که این کار پایه‌گذاری شد و با اینکه کار امنیتی بود پای نیرو‌های جوان را از دانشگاه بدون اینکه عضویت رسمی در نیرو‌های مسلح داشته باشند را به آن باز کردیم و الان جزو پنج قدرت اول در دنیا در حوزه تکنولوژی هستیم.

وی گفت: شهر‌های موشکی یکی از شاهکار‌های فنی و مهندسی و مدیریتی آن دوره بود و پیچیدگی‌های بسیار سختی دارد که از زیر زمین سنگین‌ترین موشک‌های بالستیک شلیک شود همچنین یکی هم قدرت عملیاتی اینهاست که در عملیات وعده صادق، ایران در یک قدرت جهانی‌بود که به طول هزار کیلومتر خط آتشی ایجاد کرد و موشک شلیک شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: معتقد هستم باید با روحیه تحول و با فناوری‌های روز و با نیرو‌های خلاق و جوان با روحیه تحول‌گرایی باشم. مشکلات پلیس در آن زمان روشن بود شاید اگر دزد را می‌گرفتند در خود کلانتری هم درست تحویلش نمی‌گرفتند، اما بعد از حدود ۱۴ ماه امنیت برقرار شد و هر جا به راحتی پلیس در اختیار مردم قرار گرفت. کاملا آن تحول را مردم در آن روز حس کردند.

قالیباف بیان کرد: اگر رشد اقتصادی را ببینید بخشی سرمایه و بخشی بهره‌وری است و تقریبا وزن مساوی با هم دارند. هر جا که توفق خدمت داشتم این بهره‌وری را در اولویت گذاشتم. بهره‌وری یعنی چابک کردن سازمان و استفاده از فناوری وگرنه اگر سرمایه بیاورید و نتوانید از آن استفاده کنید بهره‌وری رخ نمی‌دهد.

وی افزود: قریب به نصف زیرساخت‌های شهر تهران که در ۱۲ سال حضور من اتفاق افتاد که به اندازه کل زیرساخت‌ها در سال‌های پیش از آن است و فرهنگ روزشمار ساخت و افتتاح را ایجاد کردیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: امروز یک مدیریت سایبرنیتیکی در کشور داریم. در مسائل اقتصادی هم باید این نگاه باشد. معتقدم امروز مهمترین نکته این است که باید یک مدیریت دقیق و عمیق و مبتنی بر شفاف‌سازی و مردمی‌سازی باشد.

قالیباف اظهار کرد: قبلا در پاسگاه و کلانتری سرباز و کادر‌ها در خیابان می‌رفتند که کم‌اثر بود و آسیب‌هایی ایجاد می‌کرد، اما ما از فناوری و یک پلتفرم استفاده کردیم و مردم هم از این فرصت استفاده کردند و هر خطا و ناامنی را که می‌بینند با یک تلفن منتقل می‌کنند و پلیس در کمتر از سه دقیقه حضور پیدا می‌کند. ما ۱۹۷ را درست کردیم و هر پلیسی خطا می‌کرد آن را گزارش می‌دادند.

وی ادامه داد: در شهرداری شماره ۱۳۷ روزانه بیش از چهارهزار خدمت به مردم می‌داد و این یک نوع مردمی‌سازی است. اتوبان‌های امام علی (ع) و صدر با پول بخش خصوصی ساخته شد. مردمی‌سازی شعار نیست و یک حقیقت و واقعیتی است، چون با رویکرد مردمی اقتصاد پویا می‌شود.

باید مسیر خدمت و پیشرفت را پیگیری کنیم

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره شعار محودری انتخاباتی خود اظهار کرد: شعاری که انتخاب کردم بحث خدمت و پیشرفت است. این یک شعار نیست. سابقه من نشان می‌دهد هر آن چیزی که قول دادم چه در زمان قرارگاه خاتم، هوافضای سپاه، پلیس و شهرداری تهران نشان می‌دهد اینها شعار نیست بلکه باید پیگیری کنیم تا تحقق یابد.

قالیباف بیان کرد: ما مشکلاتی در اقتصاد داریم و باید کار‌های کوتاه مدتی انجام دهیم، چون بخشی از مردم در معیشت و زحمت هستند. ما در جا‌هایی مشکلاتی در آبرسانی، سلامت، مواد غذایی و قدرت خرید کالا‌ها نسبت به قیمت‌ها داریم لذا این موضوعات را باید به صورت برنامه کوتاه‌مدت و فشرده انجام دهیم به خصوص برای آنها که در فقر مطلق هستند.

وی ادامه داد: راه‌حل مشکلات گرانی، تورم و نوسانات در اقتصاد پیشرفت است و نیازمند تولید سرمایه‌گذاری و تولید ثروت هستیم. در یک دهه گذشته رشد ما سالانه یک درصد بود و باید کیک اقتصاد را بزرگ کنیم و اگر بزرگ شد می‌توانیم مشکلات را حل کنیم البته اگر این موارد توام با عدالت نباشد ممکن است مشکلات سخت‌تری را ایجاد کند. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت پیشرفت و خدمت شعار بنده است و محور کار ما برنامه هفتم پیشرفت کشور است که از نمونه‌های همکاری دولت و مجلس در شهید رئیسی است.

قالیباف اظهار کرد: براساس قانون اساسی تفکیک قوا داریم. در اصل ۱۱۰ در بند ۷ هماهنگی قوا را داریم و حتما این ضرورت وجود دارد که در سطح سران قوا هماهنگی باشد. قانون را مجلس می‌نویسد و دولت آن را اجرا می‌کند و نظارت را قوه قضاییه و سازمان بازرسی انجام می‌دهد.

وی افزود: سران قوا درک متقابل برای قانون را انجام می‌دهد و قتی دیوان محاسبات کار کنترل بودجه را انجام می‌دهد اگر با هم پیش نرود هم‌افزایی ایجاد نمی‌کند و برخی مدیران شجاعت را از دست می‌دهند، چون می‌گویند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی فلان چیز را گفتند لذا باید تعامل و رعایت تفکیک قوا باشد و مردم منفعت آن را ببرند.

در کشور چهار قوه داریم!

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بخشی از کندی در دیوان‌سالاری به این خاطر است که کشور را نمی‌توان با شعار اداره کرد. من یک کارنامه‌ای دارم و مردم آن را می‌بینند و می‌گویند قالیباف تو ۱۲ سال در شهرداری بودی و قبلش در پلیس بودی چه چیزی به ما تحویل دادی. نمی‌شود شعار دهیم و کار انجام ندهیم. ما باید دقت کنیم.

قالیباف اظهار کرد: من گفتم در کشور سه قوه نداریم، چون یک قوه دیوان‌سالاری است و قوه دیوان سالاری بر سه قوه دیگر سوار است، چون قانون خوب می‌نویسم، اما به درستی اجرا نمی‌شود.

وی ادامه داد: سیستم سلسه مراتبی امروز جوابگو نیست و سیستم باید تخت باشند. در شهرداری تهران بیش از دویست سامانه داشتیم و مردم در شب هم می‌توانند خدمات بگیرند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: قانونی که در مجلس برای مشاغل به نام درگاه ملی مجوز‌ها ایجاد کردیم کار بسیار بزرگی بود. اگر شایسته‌سالاری و شایسته‌پروری نکنیم هیچ‌یک از این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

قالیباف گفت: ما وقتی موشک را با دانشجویان و اهل علم متحول کردیم یعنی مردمی‌سازی شکل گرفته است. یادتان است مردم چه‌جوری پاسپورت و گواهینامه می‌گرفتند، اما الان مردم خودشان این کار را می‌کنند.

وی تصریح کرد: مبارزه با فساد وقتی اتفاق می‌افتد که تعارض منافع نباشد و همه چیز شفاف شود لذا بزرگترین فساد در کشور ناکارآمدی است و ضعف در اقتصاد در اینجاست و نکته‌ای که در اینجاست این است که مردم کارنامه ما را نگاه می‌کنند. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در مجلس یازدهم قانون سوت‌زنی را به قانون تبدیل کردیم و ابلاغ شده است و الان مردم در هر جا می‌توانند با اطمینان کامل گزارشات را بدهند و قانون پیش‌بینی کرده که ایمنی آنها را حفظ می‌کند و بابت آن پاداش داده می‌شود.

پست و مقام ارث نیست که سهمیه بدهم

وی با بیان اینکه هوشمدسازی مهمترین بخشی است که از دیوان سالاری ناکارآمد جلوگیری می‌کند، گفت: در انتخابات به مردم قول می‌دهم شما اگر تلاش کردید مسئولیت به دوش من آمد کاری کنم شما شرمنده رای خود نشوید و با کارم جبران آن را داشته باشم. نه اینکه من به همکارانم پستی دهم. هیچ فرقی بین کسی که در ستاد است با کسی که نیست، وجود ندارد و بحث شایسته‌گزینی است. هر جا که بودم اساس کار من جوانگرایی بوده است و فعال بودن و سابقه داشتن هم مهم است.

قالیباف تصریح کرد: در شهرداری شاید کسانی بودند که با گرایش سیاسی من همراه نبودند، اما آنها را به کار گرفتم. من که در بیست سالگی فرمانده شدم چگونه از یک جوان استفاده نکنم. من از یک شهردار ۲۷ ساله استفاده کردم لذا ارث نیست که سهمیه بدهیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حتما افرادی برای حضور در دولت در ذهن من هستند، اما مطمئن باشید بدون مشورت و خرد جمعی با دیگران این موضوع را بررسی می‌کنیم. اولویت این است که در اداره دولت که یک بخشدار هم جزئی از دولت است و همه تلاشم این است که به مجموعه شوک ایجاد نکنم و اصلاحاتی که انجام می‌شود مبنایش کارآمدی است.

وی بیان کرد: هیچ جا در مدیریتی من ندیدید که من خود را به مردم پاسخگو نکنم. کار در مجلس سخت است، چون اجرایی نیست. در روز آخر مجلس یازدهم ۲۱ کاری که انجام دادیم را گفتیم که ۱۹ تای آن قانونگذاری بود لذا همه اقدامات را پاسخگو خواهم بود و صداوسیما می‌تواند بیاید آن را بگوید. مطالبه من از صدواسیما این است که آن را رصد کند. من به زمان‌بندی اعتقاد دارم و سابقه ۲۵ ساله من این را می‌گوید.

قالیباف درباره شهید رئیسی گفت: من با شهید رئیسی رفیق بودم و اولین آشنایی ما در سال ۵۶ در مشهد بود و این دوستی و رفاقت تا لحظه شهادت بود. در دهه ۹۰ در کار‌های سیاسی بهم نزدیک شدیم و انصافا شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر، بااخلاص و مردم‌پذیر بود و به تراز کارگزار نظام اسلامی توجه کرد. 

وی اظهار کرد: در نظام اسلامی رابطه کارگزار و مردم عین عدالت است و خطر جانی هم نمی‌تواند مانع کارگزار و مردم شود. شهید رئیسی بالاترین پست اجرایی کشور به‌عنوان رئیس‌جمهور هیچ‌وقت ارتباط مردمی‌اش قطع نشد. در سفرها و کارها این امر خیلی مهم است. حتی می‌گویم هوشمندسازی پلتفرم‌ها مهم است، اما این به معنای اینکه یک کارگزار نظام در اتاقش باز نباشد و چشم‌توچشم مردم نداشته باشد نیست یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی این بود که این کار را در انقلاب اسلامی در سه سالی که خدمت صادقانه کرد در تراز انقلاب اسلامی نگه‌داشت.

خبرنگار: محمد امیرحسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۰
در انتظار بررسی: ۰
بیش از دو سال است که ایثارگری سربازی و هم بسیجی از طریق سپاه اسلامشهر اقدام کردم و تاکنون هیچ خبری صدوری کارت ایثارگری نیست چرا؟
۱۶:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بیش از دو سال است که ایثارگری سربازی و هم بسیجی از طریق سپاه اسلامشهر اقدام کردم و تاکنون هیچ خبری صدوری کارت ایثارگری نیست چرا؟
قانون مربوط به پرداخت حق بازنشستگان از مناطق جنگی اجرا شود
۱۶:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
قانون مربوط به پرداخت حق بازنشستگان از مناطق جنگی اجرا شود
استفساریه ماده 112 درباره حق بازنشستگان از مناطق جنگی اجرا نمی شود و دولت به بهانه بار مالی آن را اجرا نمی کند. حق این قشر در حال تضییع شدن است.
این استفساریه در مجلس تصویب شد منتها اجرا نمی شود با وجودی که که بار مالی چندانی هم ندارد.
وام ایثارگران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ از سال 1366 تاکنون وام ایثارگر به بنده ندادن چرا؟
۱۵:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
وام ایثارگران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ از سال 1366 تاکنون وام ایثارگر به بنده ندادن چرا؟
اعتراض
۱۵:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
کسانی که اگر قبل سربازی بیمه تامین اجتماعی هستند و نباید بابت ۲ سال سربازی پول پرداخت کنند سوال اینجاست که پس چرا سازمان تامین اجتماعی از بنده بابت خدمت مقدس ۲۶ ماه سربازی پول گرفته است چرا؟
بنده در سالها ۱۳۶۳، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ در جبهه بودم
من رای نخواهم داد چون به خاطر که از سال 1365 تاکنون دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هیچ کاری برای حل مشکلات بنده نکردند.
۱۵:۴۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
من رای نخواهم داد چون به خاطر که از سال 1365 تاکنون دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هیچ کاری برای حل مشکلات بنده نکردند.
من رای نخواهم داد چون به خاطر که از سال 1365 تاکنون دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هیچ کاری برای حل مشکلات بنده نکردند.
۱۵:۴۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
من رای نخواهم داد چون به خاطر که از سال 1365 تاکنون دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هیچ کاری برای حل مشکلات بنده نکردند.
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
۱۵:۰۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیران شرکت مخابرات به سرکردگی مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به بازنشسته های شرکت مخابرات خیانت کردند و باید در دادگاه محاکمه و مجازات شوند
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
از سال 1388 تاکنون هیچ‌کس در شرکت مخابرات ایران تصمیم درستی نمی‌گیرد
از سال 1388 تاکنون هیچ‌کس در شرکت مخابرات استان تهران تصمیم درستی نمی‌گیرد
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بسیاری از چالش‌های امروز به دلیل ناتوانی، کوتاهی و سکوت چند مدیر عامل طی 17 سال در شرکت مخابرات ایران است
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
عملکرد دولت مشکل کارکنان، بازنشسته ها، مردم و کشور را حل نمی‌کند
عملکرد قالیباف رئیس مجلس مشکل کارکنان، بازنشسته ها، مردم و کشور را حل نمی‌کند.
اگر در دین اسلام و قرآن حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
۱۴:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اگر در دین اسلام و قرآن حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اگر شرکت مخابرات پول ندارد از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خوار بار و... بازنشستگان مخابرات را پرداخت کند سوال اینجاست پس مدیران در هتل بهمن مشهد، اصفهان و... چکار می کنند؟
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
از دی ماه سال 1400 تاکنون در شرکت مخابرات ایران و هم مخابرات منطقه تهران ومتاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
باسلام و تعدیم تحیات الهی
حدود 32 ماه است که از درخواست وام تعاون گذشته است متاسفانه مخابرات منطقه تهران وام تعاون بنده را نداده است چرا؟
از مسئولان مخابرات منطقه تهران و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم.
از جناب آقای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست رسیدگی دارم.
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بن خوار بار و... بازنشستگان شرکت مخابرات به کجا رسیده است
از دی ماه سال 1400 تاکنون برای ما بازنشستگان مخابرات ثابت شده که متأسفانه هیچ کس هم در مخابرات و... به فکر مشکلات بازنشستگان مخابرات نیستند چرا؟
وقتی که مسلمانان آشکار و علنی حق و حقوق کارکنان رسمی و بازنشست ها را پایمال و ضایع می کنند پس دیگر از غیر مسلمانان چه انتظار داریم
۱۴:۴۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
وقتی که مسلمانان آشکار و علنی حق و حقوق کارکنان رسمی و بازنشست ها را پایمال و ضایع می کنند پس دیگر از غیر مسلمانان چه انتظار داریم
کسانیکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده اند وسکه نگرفته اند چه میشود.
۱۴:۳۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
کسانیکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده اند وسکه نگرفته اند چه میشود.
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 30 ماه مجلس شورای اسلامی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است
۱۴:۳۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم
اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است
همه رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند
۱۴:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
همه رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل 16 - 15میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 2 میلیون و 500 هزار تومان بگیرد؟
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیران مخابرات خود را به خواب زده اند نه میبینند ونه میشنوتد ازخداوند متعال برای انان شفا خواهانیم
بازنشسته بی پول
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال 1399 تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم از سال 1399تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
۱۴:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ 5 هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال 1399 تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم از سال 1399تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
ثابت شده است پس در کشور قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم برای همه ثابت شده است.
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مشکل شرکت مخابرات در چیست؟!/ نبود برنامه یا عدم اجرای آن؟ و هم سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره در مورد اهانت ها و خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات!
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که تکلیف تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات معلوم نیست چرا؟
سوال اینجاست که پس چرا سرنوشت تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص نشده است چرا؟
امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است
۱۲:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟
بدترین مدیرعامل در تاریخ شرکت مخابرات ایران ۱۰۰ درصد فقط تیم فعلی بوده است.
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیأت دولت
بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
این چه قانون و عدالت در کشور اسلامی است که در این مدت 30 ماه است که متأسفانه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بررسی رسیدگی نشده است چرا؟
هیچ کسی هم در مخابرات ایران، تهران، دولت، مجلس وغیره پاسخگو و جوابگو نیسا و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
كاربر محترم نظر شما دريافت شد
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بازنشسته محترم مخابرات چند تجمع دوشنبه شرکت کند، تا حقش را بگیرد؟
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مجلس شورای اسلامی متأسفانه که از سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بی توجه کرده است چرا؟ و متأسفانه هنوز هم که مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران حل وفصل نشده است چرا؟
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
واریز بن خوار بار و سایر رفاهیات از بهمن ماه سال 1401 الی اردیبهشت ماه سال 1402 در فیش حقوق بنده صفر شرم آور و تاسف بار است.
واریز بن خوار بار و سایر رفاهیات از آبان ماه سال 1402 تاکنون در فیش حقوق بنده صفر شرم آور و تاسف بار است.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
۱۳:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
به دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم ولی این در حالی است که در سال 1394 حدود 2000 نفر از کارکنان رسمی شرکت مخابرات از شعبه 13 تأمین اجتماعی که بدون رای دیوان بازنشسته مخابرات منطقه تهران
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
۱۳:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار
سلام. من ۷۶،۵۰۰ هزارسهم سهام اخابر مخابرات دارم واسش سود اومده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ مبلغ ۸۴۱،۵۰۰ ریال یعنی پول یه ساندویچ هم نیست
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیر عامل ناتوان و عاجز شرکت مخابرات ایران را برکنار کنید و از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بوده است. جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال 1399 تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اگر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند
اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنند
۱۴:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنند
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
شعار شما تاکنون خدمت به مدیران ناتوان و عاجز در شرکت مخابرات ایران و هم مخابرات منطقه تهران بوده است.
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
هم هیئت علمیه دانشگاه هم رئیس مجلس هم پست مقام های دیگه ماشالله به یک صندلی هم قانع نیستید
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شما طعم فقر رو نچشیدید پس از شما رئیس جمهوری بعید هست چون از ترکیه خرید میکنید کالای ایرانی رو قابل نمیدونید
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۶:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی
باسلام
هر سال که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق ماده ۹۶ قانون کار افزایش یافته است.
سوال بنده این است که چرا شعبه مربوطه تامین اجتماعی به صورت غیر قانونی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ حقوق و مزایا بنده را در حکم سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کم کرده است اعتراض هم می کنم و متأسفانه کسی هم جوابگو نیست چرا؟
درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
۴سال نماینده ورئیس مجلس بودی فقط دولایحه طرح عفاف وحجاب وطرح صیانت مابقی دنبال دوتاخودرو زیرقیمت کارخونه وشاسی بلند ازدم قسط و وام میلیاردی قرض الحسنه
ی بار نگفتید جناب مرحوم رییسی کشورداری نیست شیرخشک نیست گوشت ۸۰۰تومن شد و....
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
#رپورتاژ_آگهی
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۸:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تجمع بازنشستگان مخابرات در استانهای مختلف + عکس
تجمع بازنشستگان مخابرات در استان‌های مختلف
تجمع بازنشستگان مخابرات ایران در چند استان
تجمع بازنشستگان: مستمری ها باید مطابق قانون زیاد شود (+عکس)
تجمع بازنشستگان مخابرات در چند شهر کشور
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شما کارمندان مفتخور مخابرات هم شورش آوردید با این سر و صدا و شلوغ بازی درآوردن
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
این موقع سر صدا نکن تا موقع که رئیس جمهور ملت انتخاب کردند مشکل شما را حل کنه نه مشکل مردم خوبه
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات چه زمانی پرداخت می شود؟
سوال اینجاست که پس چرا مخابرات پرداخت پول مطالبات خوار بار رفاهیات ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات را مبلغ سال ۱۴۰۰ حساب کرده است و واریز می کند چرا؟ ولی اما متأسفانه جمع کسورات به روز کسر و حساب می کند چرا؟
قانون و عدالت را رعایت کنید
۱۰:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
قانون و عدالت را رعایت کنید
سوال اینجاست که چرا شرکت مخابرات استان تهران در سال ۹۶ به بازنشستگان ۱۸ میلیون تومان وام داده است ولی شرکت مخابرات ایران به بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان داده است چرا؟
و این در حالی است که آیین نامه شرکت مخابرات در سراسرکشور برای کارکنان رسمی و هم برای بازنشستگان شرکت مخابرات یکسان است.
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تمام کارکنان مخابرات آمدند توی نظرات انتخابات غذا آبیاری کشاوزی اين چيزها که باشگاهخبرنگارانجوان خبر میزنه
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۰:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
سکه پایان خدمتم را بعد از هفت سال دریافت نکرده‌ام
حدود هفت سال است که پس از ۳۳ سال و ۵ ماه خدمت در شرکت مخابرات، بازنشسته شده‌ام، اما هنوز موفق به دریافت سکه پایان خدمت خود نشده‌ام. که تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
سکه پایان خدمت را قطع کنید پول نقد واریز کنید
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۰:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 32 سال و 7 ماه نیست چرا؟
و این در حالی است کسانی که در سال 1394 مخابرات منطقه تهران بازنشستگان شدند دریافت کردند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران

سلام از سال۹۴ هیچ استانی پرداخت نکرده
رساگو می گوید

سلام.لطفا اطلاعات خود تان را بروز فرمایید بنده اسفند ۹۶ بازنشست شده ام حدود نیمه سال ۹۷ سکه رو هم دادند.در اذربایجان شرقی
بازنشسته مالی می گوید
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۰:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که حدود ۷ سال و ۳ ماه است که پس از ۳۳ سال و ۵ ماه و ۶ روز خدمت در شرکت مخابرات، بازنشسته شده‌ام، اما هنوز موفق به دریافت سکه پایان خدمت خود نشده‌ام. که تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود. بازنشسته مخابرات منطقه تهران
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۳:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بنده در زمان که بازنشسته شدم که قیمت سکه 1 میلیون و 200 هزار تومان بود ولی اما متأسفانه مخابرات بیش از 100 میلیون تومان پاداش پایان خدمت بنده را کم داده است چرا؟
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
چه کسی دستور سکه داده نیم سکه یا کامل این حلال هست ملت با خون دل زندگی می‌کنند صداشون در نمیا
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چه کسی دستور پاداش 700 و 800 میلیون تومان را به کارمندان دولتی داده است کامل این حلال هست
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
سقف پاداش پایان خدمت کارمندان و مدیران دولتی مشخص شد + جزئیات
فارس: عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه اکنون مدیرانی داریم که ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان پاداش پایان خدمت می‌گیرند، گفت: با مصوبه کمیسیون، سقف پاداش مدیران با هر میزان حقوق زیر ۲۷۰ میلیون تومان می‌شود.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۰:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
این چه قانون و عدالت در کشور اسلامی است که در این مدت 30 ماه است که متأسفانه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بررسی رسیدگی نشده است چرا؟
هیچ کسی هم در مخابرات ایران، تهران، دولت، مجلس وغیره پاسخگو و جوابگو نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
كاربر محترم نظر شما دريافت شد
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شعار شما خدمت به نمایندگان ناتوان و عاجز در خانه ملت بوده است.
شعار شما خدمت به مدیران ناتوان و عاجز بوده است.
شعار شما خدمت به مسئولان ناتوان و عاجز بوده است.
اعتراض
۰۹:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بارها در مورد دریافت وام به همه بانک ها دولتی و هم خصوصی در نسیم شهر، گلستان جاده تهران ساوه و اسلامشهر مراجعه کردم ولی اما متأسفانه وام برای من ندادن چرا؟
و کسی هم تاکنون جوابگو نیست.
دریافت وام از بانک ها در سراسر کشور 100 درصد فقط با پرداخت و دریافت رشوه امکان پذیر است.
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
از تونل توحید و برج میلادت پیداست
محمودزاده
۰۷:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
پولدار کردن پولدارها و فقیر کردن فقرا سیاستی در راستای جهانی سازی
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
افزایش سن بازنشستگی تو دوره شما اتفاق افتاد. وایسا تا بهت رای بدیم حتما. مسائل دیگه هم که مشخصه و جای بحث نیس
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
از الان میرم تو صف جا میگیرم شبانه روز تا روز انتخابات نفر اول به تو رای بدم ?
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
یارانه و کالا برگ رو اگر زیاد میکنی بسم الله
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
اگر یارانه را نفری ۵ میلیون میکنی و بنزین هم نه گران کنی و نه سهمیه من قالیباف رو انتخاب خواهم کرد
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
سکه همستر هم میده
فدایی
۰۰:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
سلام
آقای قالیباف من یک شاسی بلند میخواستم
البته نماینده مجلس نیستم.
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالی باف . لطفا وضعیت املاک نجومی شهرداری را مشخص نمایید
Mojtaba
۲۳:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
چن سال وعده پوچ دادی و هنوز با نهایت پر رروی اومدی رییس جمهور شی امیدوارم رای نیاری
اگ می خواسی کاری برای مردم کنی همون موقع که رییس مجلس بودی میکردی
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
ملت در هر شرایطی پای انقلاب وشهیدانش هست وبا افتخار رأی خواهد داد
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
پای انقلاب و شهیدان هستیم

ولی برای احیای مردم سالاری دینی و شکستن خودرائیی شورای انتصابات و تسلیم کردن آن دز برابر اراده ملت این بار رای نمی دهم
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
من که رای نمیدهم افراد زیادی که میشناسم قانع میکنم رای ندهید. داخل زندگی مردم از پیشرفتی حاصل شده... واقعا به داد مردم برسید
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
من که طرفدارت نیستم حاجی ولی به نظر من خودتا خراب کردی
وقتی رئیس قوه ی قانون گذاری هستی اگه میخاستی خدمت کنی همونجا میموندی نه اینکه راه بیوفتی دنبال رئیس شدن تو قوه ی مجریه
علیرضا قربانزاده
۲۳:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
من رای نخواهم داد
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
ما رای میدهیم
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام سردار مهاجران کشور همسایه در حد انفجار هست بین مردم نیستید ببینید درآینده ترافیک و آب و بهداشت و امنیت و...به مشکل می‌خوریم خواهشا رسيدگي کنيد
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
من اعتماد میکنم به شما که مورد اعتماد دوشهید عزیزما سلیمانی ورئیسی بودید
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
رأی ما سعید جلیلی
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بزرگترین هنرت تسهیل صدور مجوزها و تخریب مشاغل بود الان داروخانه ها وکلا دفاتر اسناد رسمی رو کلا زدی نبود کردی فقط برای آمار سازی انشالله روز قیامت من و تو روبر‌ی هم قرار بگیریم
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
این قانون خوب بود

اومدی از آب گل آلود برای خودخواهی در تینکه فقط خودم حق دارم بقیه نه کره بگیری
چیزی که بد همیشه بد

این یکی قانون خوبی بود دمشون گرم
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
من طرفدار آقای قالیباف هستم ولی چند سال است که به خاطر اعتراضاتی که دارم و به آنها توجهی نمی‌شود مانند صدای بلندگوی ستادهای انتخاباتی و صدای بلندگوی هیئت‌ها و مساجد و صدای موزیک که از همه جا شنیده می‌شود و یکی از نشانه‌های آخرالزمان است، رأی نمی‌دهم! صدای بلندگو فقط صدای اذان مجاز است!
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
گوشت ومرغ پرید از سفره جمع شد ریس مجلس بودی چی شد؟!!!!
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تو که راست میگی
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
رای بهش نده مجبوری
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دکتر قالیباف استاد پیچوندن و حسابی بلده چطوری باکلمات بازی کند
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
کی بهت رای بده
علیرضا
۲۱:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما اگر دلسوزان واقعی هستید ائتلاف کنید که رای مردم پخش نشه با هر چهار نفر مدعی خدمت و انقلابی بودن هستم .جهت اطلاع عرض کنم که پزشکیان از پخش شدن رای ما سود میبره .نه به پزشکیان و نه به تفرقه ای که تیم اصلاحاتی بین جبهه انقلاب انداخته. اصلاحات سرطان جامعه و کشور
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
این شش نفر را برای تصدی پست ریاست جمهوری مناسب نیستند زاکانی نیامده پرخاشگری نکند زیرا این شخص مردم را تخریب می‌کند از سمتش سو استفاده مکنید
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف عزیز هستی ولی به نفع دکتر جلیلی انصراف بده که عزیزتر شوی.
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شعار من هم اقامت گرفتن از کانادا است
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
مشکل اصلی خود ملت هستند که شما را بالای سرشان بردند حالا از شما که توقعی نیست!
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شعارها را رها کنید بگوئید برنامه شما چیست این شعارها را که چهل و چند سال شنیدیم و هیچ ندیدیم.
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
یک شاخه آهن 14 پنچ میلیون پانصد هزار تومان با این پیشرفت کجا میروید
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف فقط استعفا بده ما هیچ خیری از شما داخل مجلس ندیدیم که حالا در ریاست جمهوری ببینیم
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما که نمیتوانی 5000 تومان ارزش ملی پول ایران را افزایش دهید برای چه می خواهید رئیس جمهور. شوید؟
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
خدمات شما بیکاری جوانان به کار گیری پیران 70 و80 بلکه 90 ساله هاست
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کارکنان دولتی اصلا کار نمیکنن ک بازنشسته بشن
من بودم بازنشستگی وحذف میکردم تا اخر عمرشون تو اداره باشن

چرا مفت حقوق بازنشستگی داده بشه؟؟؟

شما پررو شدین
منتظرین بابا کارمندتون تو ۵۰ سالگی بازنشسته تو بری سرجاش خخخخخ

شهید رییسی روحتان شاد
این سلسله بازی کارمند ی و قطع کردین
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
خسته نشدید از این صندلی به اون صندلی.به جای اینکه تمرکز کنید بر اداره مجلس و مسئولیت های کنونی، دنبال جایگاه خود هستید وگرنه مجلس مهمترین نهاد قانون گذاری و از ارکان مهم کشور هست هم در سیاست های داخلی وخارجی...ما که ۴ سال هیج چیز قابل قبولی از شما ندیدیم.
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بذار قول شفافیت مجلست خشک بشه بعد بیا اینجا دوباره خالی ببند
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما متاسفانه نتونستید همسان سازی بازنشستگان را که کلا با خانواده دارند غرق میشن را نجات بدهید و سنگ اندازی کردید چطوری میخواهید کشوری با این عظمت را اداره کنید ؟
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
عجب اشتهایی، ماشالله، رییس مجلسی هم طرفو سیر نمیکنه
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اینا چند ساله در بدنه دولت سمت دارن، چکار کردن ؟! شورای نگهبان، نگهبان ملته یا عده ای خاص ؟!
فرهاد
۲۰:۲۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما و بقیه ی همکاران در مجلس طرح شفافیت رو اجرا کنید ریاست جمهوری پیشکش ! اگر طمع قدرت ندارید و تشنه ی خدمت هستید با هم به توافق برسید و به نفع یک نفر انصراف دهید تا آقای پزشکیان که دنباله رو غرب هستند رای نیاره که اینبار کشور صد ها سال در منجلاب فرو می رود
سلام برحسین شهید
۲۰:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف عزیزانشاءالله که رای میلیونی بیاری رئیس جمهورکشورمابشی باآنکه رئیس مجلس بودیدچراهمسان سازی حقوق بازنشستگان روتاییدیااجرانمی کنید
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
زاکانی و اون دو سه نفر فقط فضا پر کن هستن

وگرنه معلومه که کی رو می خوان بیارن سر کار تابلو هست.... س ج
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
پسراتون کجا هستن......شما نبودید بازنشستگی رو افزایش دادید....اون خونه المان چی بود؟برای نوه های دیگه هم از ترکیه گرفتین........رای ما فقط جلیلی هست
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
قسمت اول را درست گفتی ولی قسمت آخر را سوءاستفاده کردی رای ما جلیلی نیست!
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط

# سعید _ جلیلی

رای میدهم

ولاغیر

کسی رو که دشمن فاسد داخلی و دشمنان مکار خارجی با پول پاشی رسانه ای در حال تخریبش هستن
معلومه بهترین گزینه ست برای # ریاست _ جمهوری
چون میدونن بیاد باید ماست شون کیسه کنن
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما تفکر پادگانی داری.مردم خدمتگذار میخوان نه فردی که تفکر نظامی داره و میخواد به روش نظامی کشور رو فرماندهی کنه.کشور پادگان نیست آقای قالیباف که با زور و بازداشت و توبیخ بخوای اداره اش کنی.نیروهاتون یادشونه در زمان دیدار چهره به چهره و بیان مشکلات با فرماندهی چه جوابی بهشون میدادی.
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آفرین
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
همانطور که خودت میگی ، شعار شما خدمت است.
فقط شعار ، شعار ، شعار
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
مشکل اصلی گرانی هست اینکه ایا خود دولت باعث گرانی هست تورم باید از بین بره شما میگید تحول این تحول باید استفاده همه جانبه از علم و فناوری جدید باشه ایا شما به عنوان مثال در شهرداری برای الودگی هوا کاری انجام دادید حداقل میشد اتوبوسها را برقی کرد یا تاکسیها باید فشار اورد که ماشینهای فرسوده از رده خارج میشد یک زمانی طرح از رده خارج کردن سریع انجام میشد ان زمان قیمت ماشین و موتور فرسوده خبلی ارزون بود راحت میشد یک وسیله نو خرید الان با این گرانی واقعا نمیشه
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
از اون افزایش سن بازنشستگی و سیسمونی معلوم
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
تا حالا تو مجلس بودین چه گلی به سرملت زدین
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
همین گل هایی که هر روز میبینی
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
کسی از کره مریخ نمیاد و ایده ال مردم هیچوقت پیدا نمیشود عمر هم داره میگذره پس بهتره بهترین انتخاب داشت
حداقل ایشون وقتی شهرداری بود چهره شهر تغییر کرد بعدش حناچی و زاکانی فقط شو رفتند یکی با دوچرخه یکی با مسجد در پارک
پروژه ها کیفیت بالایی داشت و مسلما توانایی بروز کردن زیر ساخت کشور دارد مهم علاوه بر خود شخص تیمش هم هست
۵ نامزد دیگه یکیش که شهرداره مشخصه
یکیش هم با وعده بورس مشخص بود
یکیش هم بیشتر رئیس جمهور مقداری از مردم است
اون یکی هم در صورت پناه به دارو دسته دولت قبل نتیجش مشخص است
یکی دیگه ام بهتره حوزه علمیه باشه
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای جلیلی بهترین گزینه ست
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
افزایش سن بازنشستگی یکی از افتخارات شما بود
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
درود بر قالیباف مرد خدا ولی خوب شد این یاشار سلطانی را انداختن زندان اگه آزاد بود همینطور می‌خاست انگ فاسد بودن به مرد خدا را بزنه !!
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
درماه رمضان که همه متدینین روزه گرفتن را از دست نمی دهندسفر به ترکیه خانواده شما دکتر عزیز باعث شد اعتمادم را از شما از دست بدهم .البته اگر این اتفاق در خارج از ماه رمضان بود هیچ اشکالی نداشت خانواده شما بزرگوار مانند بقیه ایرانیها نیاز به سفر دارند هر کس به اندازه وسعش
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام بر آقای قالیباف.
شبانه روز خواب و خوراک ندارم تا بفهمم پسر بزرگوارتون ویزا و اقامت کانادا رو گرفتن یا خیر.
ممنون میشم به سوال این حقیر جواب بدهید.
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شعاربسه 4سال ریس مجلس بودی نتونستید یه کارمفیدی انجام بدی حالا میخوای ریس جمهور بشی زهی خیال باطل...
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
خیلی کارکرد افزایش سن باز نشستگی. گرون کردن جنس و مجبورکردن دولت به اجرا چون نماینده ها اغلب کارخونه دار یا سهام کارخونه دارن.
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
40 چند سال خدمت که تا امروز هیچ نتیجه ای نداشته.،دکتر بیشتر باید اندیشید وگرنه این نوع خدمت کردن بی فایده اس باید مسیر و روش و دیدگاه علمی داشت.
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
رأی ما سعید جلیلی
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
برو عمو زور بیخودی نزن
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دمت گرم
سجاد
۱۹:۱۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اخه تو سال های که ریاست مجلس داشتی چه کردی که الان بیای رییس‌جمهور بشی تو اخه
سجاد
۱۹:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دروغگو
این همه سال ریاست مجلس بودی چه کردی ؟؟؟ چطور تو باید تایید بشی آخه
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
مرد پر کار وبا تجربه ای هست وسوابقش درخشانی. فعلا بهترین گزینه هستند ایشان .اون کسایی که از ایشون بد میگن لابد نظرشون جهانگیری یا آخوندی رو مناسب می‌بینند. احمدی نژاد هم کلا خطش وشخصیت عوض شده .معلوم نیست کدوم طرفیه .
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اگه قالیباف قول بده زندگی همه مردم ایران را عین زندگی پسرانش و سیسمونی همه نوزادان کشور از تهران تا بلوچستان از استانبول باشد،آنوقت بهش رای میدیم.خخخخخ
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
هر چقدر توی مجلس خدمت کردی، اینجا هم خواهی کرد. وای بر شما در روز قیامت
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
خدمت شما را در افزایش سنوات خدمتی دیدیم
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
ایشان پشت میز نشین نیست