سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معافیت بیش از ۵۰۰ خانوار کمیته امداد استان تهران از پرداخت هزینه انشعابات

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از معافیت ۵۳۳ خانوار تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 حسین فتح آبادی با بیان اینکه سال گذشته ۵۳۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از پرداخت هزینه انشعابات معاف شدند، گفت: از این تعداد ۱۳۵ خانوار از معافیت انشعاب آب و فاضلاب برخوردار شدند.

فتح آبادی افزود: در این مدت ۹۹ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز و ۱۵۹ خانوار از معافیت انشعاب برق استفاده کردند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، عنوان کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهاد‌های حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحد‌های مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معافند.

وی یادآور شد: ثبت انشعاب آب، برق و گاز به صورت اینترنتی در سامانه soha.emdad.ir انجام می‌شود و مددجویان می‌توانند به منظور دریافت معرفی نامه به مددکار خود مراجعه نمایند.

فتح آبادی تصریح کرد: همچنین مددجویان می‌توانند از طریق تلفن همراه یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت انشعابات اقدام نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.