سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان راه سارقان کامپیوتر خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای کامپیوتر خودرو خبرداد.

 سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر و محتویات خودرو به شکل مشابه در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳۳، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

رئیس پلیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، هویت سارق مورد نظر شناسایی شده و مشخصات ظاهری متهم در احتیار کلیه گشت‌های محسوس و نامحسوس کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: در حین گشت زنی ماموران پلیس در محدوده بلوار کاشانی، متهم در حین ارتکاب جرم و سرقت از خودرو شهروندان مشاهده و شناسایی شد. متهم بلافاصله پس از مشاهده ماموران سوار خودرویی که کنار خیابان پارک شده بود شد و راننده آن درحالت آماده جهت فرار منتظر سارق اصلی بود به طرز خطرناکی از محل سرقت متواری شدند که طی یک تعقیب و گریز طولانی، ماموران پلیس با درایت و هوشیاری و ایجاد طرح مهار پلیسی موفق به متوقف کردن خودرو شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان ۳۵ و ۵۳ ساله بوده که در بازرسیه اولیه از خودزو آنها، ابزار و ادوات حرفه‌ای سرقت و همین طور تعداد ۱۰ عدد کامپیوتر خودرو به ارزش تقریبی ۱ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: متهمان به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود: شهروندان خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل ردیاب، قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری نمایند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.