سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«تقاطع» تضارب آرای طیف‌های مختلف جامعه

برنامه «تقاطع» با بررسی نظرات طیف‌های مختلف جامعه در خصوص انتخابات از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «تقاطع» برنامه‌ای زنده و گفتگو محور است که با توجه به نیاز جامعه در هنگامه انتخابات ریاست جمهوری، موضوعات اساسی مبتلا به کشور را، با تضارب آرای طیف‌های مختلف جامعه اعم از اندیشمندان و نخبگان و مشارکت عامه مردم، به بحث می‌گذارد.

این مجموعه برنامه شامل ۱۶ قسمت تقریبا ۹۰ دقیقه‌ای است که در هر قسمت از برنامه از ۵ مهمان متخصص دعوت می‌شود تا پیرامون موضوع برنامه به بحث و مناظره بپردازند و از آنجا که برنامه به صورت زنده به روی آنتن می‌رود، مخاطبان برنامه نیز می‌توانند به صورت برخط با سامانه پیامکی برنامه نظرات خود را مطرح و با برنامه ارتباط محتوایی داشته باشند.

سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و سیاست داخلی جمهوری اسلامی ایران، کلان موضوعات این برنامه هستند. از زیر موضوعات سیاست خارجی کشور می‌توان تعامل با جهان، نظام سلطه، برجام و مذاکرات، تعامل با شرق و غرب، هژمونی گفتمان مقاومت و از زیر موضوعات سیاست داخلی جمهوری اسلامی ایران می‌توان حکمرانی فرهنگی، معضلات و آسیب‌های اجتماعی، حکمرانی اقتصادی، حکمرانی رسانه‌ای را برشمرد.

تهیه کنندگی این برنامه را علی مقدم، کارگردانی هنری آن را کوشا دهقان، سردبیری را سجاد فخرایی و اجرای آن را کورش علیانی عهده‌دار هستند و یک تیم محتوایی نیز در اتاق فکر و تحریریه این برنامه به پشتیبانی محتوایی آن اهتمام می‌ورزند.

«تقاطع» به مدت ۱۶ شب، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ تا دو روز مانده به انتخابات به روی آنتن شبکه چهار می‌رود و تکرار آن در روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.