سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۰ درصد اصناف مهاباد شناسه یکتا دریافت کردند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: بیش از ۴۰ درصد اصناف این شهرستان نسبت به تبدیل شناسه‌های کاغذی به شناسه یکتا اقدام کردند.

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ درصد اصناف این شهرستان شناسه یکتا دریافت کردند، گفت: از مجموع ۸ هزار و ۸۰۰ پروانه مجوزدار صنف‌های مختلف تاکنون بیش از ۴ هزار شناسه کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه اصناف برای تبدیل شناسه‌های خود به یکتا تعجیل کنند، اضافه کرد: باتوجه به برنامه ریزی دولت در آینده‌ی نزدیک شناسه‌های کاغذی هیچ گونه اعتباری نداشته و تمام مجوز‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: خدمات دولت در حال الکترونیکی‌شدن است و مجوز‌های کسب هم باید الکترونیکی باشد تا همه دستگاه‌ها به صورت یکپارچه به فعالان اقتصادی خدمات رسانی کنند.

رمضانی تاکید کرد: آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام‌شان در qr.mojavez.ir نیست، می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

وی یادآور شد: اکنون با توجه به الکترونیکی‌شدن سامانه‌های دادگستری، مالیات، بانک‌ها و غیره، همه کسبه فقط با داشتن شناسه یکتا می‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۲ هزار واحد صنفی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.