سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی 

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: شهروندی با مراجعه به کلانتری ۱۱۷ جوادیه اظهار داشت شب گذشته سارقی با تخریب قفل و ورود به انبار وی، اقدام به سرقت لوازم کرده است.

وی افزود: با بررسی فیلم‌های استخراج شده از دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، هویت دو نفر سارق ۳۸ و ۴۰ ساله سابقه دارکه اقدام به سرقت از اماکن خصوصی می‌کردند شناسایی شده و محل مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند و در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه آن ها، اموال سرقتی از جمله لوازم صنعتی و کارگاهی و دستگاه چاپ و تکثیر به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شد.

سرهنگ مافی خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و بیش از ده فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و تعداد یک نفر از شکات شناسایی شد و شناسایی شکات و مالباختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسین مافی به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر، امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت وقوع سرقت، بلافاصله با مراجعه حضوری و یا تماس با پلیس ۱۱۰، آن را گزارش کنند. 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.