سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت شبکه آب‌رسانی خیابان باهنر اصفهان

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان گفت: شبکه آب‌رسانی خیابان باهنر کلانشهر اصفهان تقویت شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان گفت:خردادماه امسال با تکمیل شبکه آبرسانی خیابان باهنر، زمینه تقویت فشار شبکه آب بیش از ۵۰هزار نفر در بخشی از منطقه شمال شهر اصفهان فراهم شد.

حسین اکبریان  با بیان اینکه مرحله دوم این طرح  از اواخر سال گذشته آغار شده بود افزود: تقویت شبکه آبرسانی خیابان باهنر به طول یک‌کیلومتر از کنار گذر اتوبان ردانی پور آغاز شد و در خیابان آیت الله صادقی به پایان رسید که به دنبال اجرای این عملیات فشار آب خیابان‌های رباط اول، باهنر، فروغی، استاد شهریار، امام خمینی و آیت الله صادقی ۱.۵ برابر نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه سال‌های قبل در فصل تابستان ساکنان خیابان‌های اطراف منطقه باهنر با افت فشار آب مواجه بودند، گفت:  تقویت فشار شبکه آب خیابان باهنر در دو مرحله  از سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت که مرحله یک این طرح که بیش از ۷۰۰ متر بود در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید و سپس مرحله دوم آن  در خرداد ماه جاری در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: با در مدار قرار گرفتن این خط در شبکه توزیع آبرسانی اصفهان، آب با فشار مناسب در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.