سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه‌های مقاومت، محور تمدن‌سازی نوین اسلامی

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش پایگاه‌های مقاومت در شناسایی و شکوفایی استعداد‌های جامعه برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را حیاتی دانست.

سردار رضا سلیمانی در مجمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد گفت: مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا قریب به ۳۰ سال است که از عبور از یک مقطع بسیار حساس تاریخ جهان سخن می‌گویند. 

وی افزود: ما در این مقطع جدید شاهد شکل‌گیری و ساخت یک تمدن نوین هستیم. تمدنی که بشریت را به فطرت‌های الهی و داشته‌های خود معطوف می‌کند و او را از ابزار شدن دور می‌سازد و به خدامحوری معطوف می‌کند.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه تصریح کرد: امروز در انقلاب اسلامی با ظرفیت بسیار بزرگی در اتصال همه اجزای حاکمیت با مردم مواجه هستیم. در این اتصال، خداوند استعداد‌های بسیار غنی در جامعه قرار داده است. 

وی ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت می‌توانند استعداد‌های متفاوتی که در جامعه وجود دارد را شناسایی کرده و مسیر رشد و تعالی آنها را فراهم کنند.

سلیمانی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس ظرفیت‌های بزرگی در بین عزیزان بسیجی وجود داشت، امروز نیز باید عرصه را برای بروز استعداد‌ها فراهم کنیم تا آن استعداد‌ها شکوفا شود و در خدمت تمدن‌سازی نوین قرار گیرد.

وی تأکید کرد: این تمدن‌سازی نوین مبتنی بر مکتب اسلام و الهام‌های الهی است. برای نقش‌آفرینی پایگاه‌های مقاومت در این مسیر، باید جوان‌ها را به پایگاه‌ها فراخوانیم و استعداد‌های آنها را شناسایی کنیم. در تراکم این استعداد‌های بهم پیوسته، هر پایگاه مقاومت می‌تواند سهم خود را در ساخت تمدن نوین ایفا کند.دومین همایش فرماندهان تمدن ساز استان یزد با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی استان به میزبانی مشهدمقدس در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.