سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی اهر

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان اهر گفت: ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان اهر، با حضور مدیران‌کل بحث‌های کارشناسی و فنی انجام و در جهت فعال‌سازی هرچه بیشتر پروژه‌ها اقداماتی از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوطه صورت خواهد گرفت.

تراب محمدی رفع موانع طرح‌های سرمایه‌گذاری معدنی و پروژه‌های عمرانی شهرستان اهر را از جمله اهداف جمعه خدمت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های سرمایه‌گذاری معدن گاودل بوده که ۲ سالی است سرمایه‌گذار با مشکلات عدیده‌ای گریبان‌گیر بوده، تصمیم بر این شد تا اداره‌کل محیط زیست استان ظرف مدت ۴۵ روز ارزیابی زیست محیطی را صادر کند تا سرمایه‌گذار بخش خصوصی بتواند به چرخه استخراج و تولید کنسانتره مس اقدام نماید.

وی بابیان این‌که تکمیل پروژه بزرگراه اهر-تبریز در گردنه‌ی گویجه‌بئل را با جدیت پیگیری می‌کنیم افزود: مقرر شد تا ۱۵ تیرماه مناقصه پروژه گردنه‌ی گویجه‌بئل برگزار و با تعیین پیمانکار نسبت به فعال‌سازی پروژه مذکور اقدام شود و ما نسبت به تأمین اعتبار پروژه اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان اهر، فعال‌سازی پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر بوده که ۳۵ کیلومتر از این پروژه مربوط به استان آذربایجان‌شرقی است. پیش‌تر قرارگاه خاتم الانبیا به‌عنوان پیمانکار پروژه انتخاب شده بود، اما به دلیل مشکلات مالی امکان اجرای پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر را نداشت لذا تا هفته آینده مشکل اعتبار پروژه مذکور جهت فعال‌سازی مجدد حل خواهد شد.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: همچنین برای تکمیل کمربندی غربی شهر اهر تصمیماتی در جهت مسیرگشایی و تأمین روشنایی تا ۲ ماه آینده اتخاذ شد تا مردم اهر از تکمیل این پروژه بهره‌مند شوند.

محمدی از پیگیری مجدانه برای فعال‌سازی پروژه‌های کمربندی شرقی و جنوبی اهر خبر داد و یادآور شد: سفر به شهرستان اهر صرفاً پیگیری پروژه‌های راه‌سازی و زیرساختی از جمله فاضلاب و برق شهرک صنعتی بود که تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

وی گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم منطقه و گردشگران عزیز در محور اهر _ مشکین شهر مجتمع خدماتی و رفاهی با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان بخش خصوصی کلنگ زنی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.