سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات نورپردازی آبنمای میادین شهرکرد+ تصاویر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از اجرای عملیات نورپردازی آبنمای میادین شهر شهرکرد خبر داد.

مسعود حبیبی با اشاره به اهمیت ارتقاء کیفیت خدمات برای شهروندان گفت: در همین راستا برنامه ریزی‌هایی برای دلپذیرتر شدن فضا‌های استراحتگاهی در مکان‌های عمومی با بازسازی، ترمیم و بازپیرایی آبنما‌ها و میادین در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر‌ی شهرداری شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: به منظور بهبود سیمای بصری و بهسازی المان‌های شهری، عملیات بازسازی آبنما و نورپردازی در میدان قمربنی هاشم و میدان بسیج اجرا گردید و اصلاح نورپردازی میدان ۱۲ محرم نیز در مرحله اجرا می‌باشد که نظم و هارمونی میان فواره‌ها و هماهنگی دقیق به همراه نورپردازی کنترلی از ویژگی‌های این آبنما‌های زیبا می‌باشد.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بازسازی آبنما‌های مذکور شامل جمع آوری ابنیه و تاسیسات، راه اندازی سیستم هدایت آب و تاسیسات مکانیکی و برقی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار می‌باشد.

حبیبی اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، رعایت دستورالعمل ایمنی آبنماها، تابلو برق دارای کنترل فاز، محافظ جان و نورپردازی ایمن در بازسازی آبنما‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ملاحضات زیست محیطی، طراحی پروژه به گونه‌ای است که میزان نور، نوع لامپ‌ها و چراغ‌های انتخابی هیچ آسیبی به سلامت محیط زیست وارد نمی‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.