سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس : 

مردم دولتی را انتخاب کنند که تحول آفرین باشد

امام جمعه بندرعباس گفت :دولت آینده باید بتواند در تمامی امور و عرصه‌ها تحول‌آفرینی کند و تک بعدی نباشد؛ پیشرفت کشور باید به صورت متوازن در تمامی بخش‌ها انجام گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: شایسته سالاری، تسهیل گری، قانون گرایی، ساده زیستی، مردمی، انقلابی و در میدان بودن از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور صالح است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ویژگی مردمی بودن رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت: دولت جدید نیز باید با حضور در بین مردم مشکلات را ببیند و با شناخت مشکلات برای رفع آن برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به یک ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) افزود: باید موانع ازدواج جوانان را برطرف و از سخت گیری در ازدواج آنها پرهیز کنیم تا زمینه گناه در جامعه از بین برود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش گفت: اختلاط مرد و زن موجب نزول بلا و فقر در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به لزوم حفظ پاکی و عفت در زنان افزود: حضور زنان و دختران معصوم کشور در ورزشگاه‌ها زمینه را برای فساد اخلاقی ایجاد می‌کند و با تلاش برای حفظ سلامت بانوان ناسازگار است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به فشار نهاد‌های بین المللی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها به بهانه حفظ حقوق زنان گفت: نهاد‌های بین المللی با این سیاست‌ها می‌خواهند ما را در سلطه و کنترل خود قرار دهند.

وی با اشاره به لزوم جداسازی جنسیتی در دانشگاه‌ها افزود: اخطلاط دختران و پسران در دانشگاه‌ها زمینه را برای به خطر افتادن پاکی و عفت جوانان ما فراهم می‌کند.

وی گفت: باید تا جایی که می‌توانیم با جلوگیری از اختلاط زن و مرد بستر‌های گناه را از بین ببریم. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:

پیام رسان بله      پیام رسان ایتا     پیام رسان روبیکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.