سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق اهداف گام دوم انقلاب سرلوحه فعالیت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین بر اهمیت دولت‌سازی و جامعه‌پردازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی تأکید کرد و نقش کلیدی بسیج در حفظ، انسجام و گسترش این اهداف در سراسر کشور را یادآور شد.

سرتیپ دوم پاسدار مقداد فرمانی، دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین، در دومین همایش فرماندهان تمدن‌ساز استان یزد که به میزبانی مشهدمقدس در حال برگزاری است، گفت: برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی، باید در زمینه جامعه‌پردازی گام‌های اساسی برداریم. 

او با تأکید بر اینکه جامعه‌سازی در محل اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: این همایش می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در این حوزه باشد تا در مرحله بعدی، تحقق تمدن نوین اسلامی را شاهد باشیم.

فرمانی تصریح کرد:یکی از عوامل کلیدی در حرکت‌های بسیج، حفظ، انسجام و گسترش آن در سطح کشور است. 

او گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در حوزه دانش ماموریتی که به آنها واگذار شده، به‌روز شوند و این به‌روزرسانی که در سپاه یزد آغاز شده، در پایگاه‌های مقاومت نیز ادامه یابد.

 به گفته او، این اقدامات همچون موزاییک‌هایی که در کنار هم قرار می‌گیرند، می‌توانند تصویری زیبا از محلات اسلامی را شکل دهند.

دومین همایش فرماندهان تمدن ساز استان یزد با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی استان به میزبانی مشهدمقدس در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.