سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی کرملین درباره تبدیل زلنسکی به دشمن اوکراینی‌ها

سخنگوی کرملین می‌گوید اگر سن سربازگیری در اوکراین بیش از این کاهش یابد، بسیاری از شهروندان اوکراینی به دشمن زلنسکی تبدیل می‌شوند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید اگر اوکراین به دلیل کمبود نیروی انسانی خود، سن بسیج عمومی را بیش از این کاهش دهد، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور فعلی این کشور به دشمن بسیاری از شهروندان اوکراینی تبدیل خواهد شد.

به گزارش روزنامه روسی ایزوستیا، پسکوف تصریح کرد: «بدیهی است که کمتر کردن سن سربازگیری موج منفی بیشتری را در جامعه اوکراین ایجاد می‌کند. زندگی در این دنیا برای او (زلنسکی) بسیار دشوار خواهد شد». 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز گذشته گفت که آمریکا احتمالا تا بهار ۲۰۲۵ با زلنسکی مدارا خواهد کرد، اما بعد او را با شخص دیگری جایگزین می‌کند. او افزود که غرب در حال حاضر هم چند نامزد برای ریاست جمهوری اوکراین دارد.

گفتنی است، دو سال جنگ اوکراین را با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه کرده است. این کشور برای مقابله با کمبود خود در ماه‌های اخیر سن سربازگیری را دو سال کاهش داده و برخی زندانیان را به شرط شرکت در جنگ، از زندان آزاد کرده است. با این حال گزارش‌های زیادی منتشر شده که مردان اوکراینی دیگر تمایل چندانی به شرکت در جنگ ندارند و به طرق مختلف از آن اجتناب می‌کنند. 

سرویس مرزی اوکراین این هفته تایید کرد که چندین گزارش از کشف اجساد در رودخانه‌ها یا مناطق کوهستانی هم مرز با اتحادیه اروپا دریافت کرده است. گفته شده این افراد که دست کم ۴۵ نفر بوده‌اند، حین تلاش برای فرار از کشور و وارد شدن به حریم اتحادیه اروپا، جان خود را از دست داده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.