سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه اردوگاه‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت توسعه بوم‌گردی‌ها و اردوگاه‌های گردشگری در استان تاکید کرد.

علیرضا جیلان اظهار داشت: تمام اقدامات زیرساختی تعریف شده در استان از جمله راه، بهداشت و امنیت راهکاری برای تقویت گردشگری به شمار می‌رود.

وی افزود: جونقان به واسطه جغرافیایی و طبیعی از یک بسته کامل و فوق‌العاده گردشگری از جمله گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی برخوردار است.

جیلان وجود امامزاده‌ها، محوطه‌های تاریخی، چشمه‌های پرآب، حمام‌های قدیمی، قلعه‌ها و بنا‌های تاریخی از جاذبه‌های مهم گردشگری جونقان به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به واگذاری قلعه جونقان به شهرداری این بخش گفت: براساس توافق انجام شده تلاش می‌شود کار‌های مربوط به این بخش با خیری که وارد کار شده دنبال و به جمع‌بندی در این خصوص برسیم.

جیلان با اشاره به ضرورت تکمیل امامزاده چلیچه، بیان داشت: در خصوص چشمه صالح جونقان اقداماتی انجام شده که در اعتبارات جدید هم بنا داریم به این بخش کمکی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: مبلغ قابل توجهی از محل اعتبارات عمرانی و مرمتی برای بنا‌های تاریخی تامین شده که در این خصوص هزینه می‌شود.

جیلان در خصوص پل گشنیزجان، تصریح کرد: در راستای پیشگیری از وارد شدن هرگونه آسیب به این پل نیاز است پل جایگزینی برای آن پیش‌بینی شود.

وی همچنین بر ضرورت توسعه بوم‌گردی‌ها و اردوگاه‌های گردشگری که مورد تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری است تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.