سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره نقش آفرینی فرماندهان بسیج محلات یزد در مشهد مقدس

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری دوره آموزشی برای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، در مرکز فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.


سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: دوره آموزشی باحضور ۸۰۰  فرمانده پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی استان یزد در مرکز فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

او ادامه داد: در این دوره یک هفته‌ای نقش و جایگاه بسیج در ایجاد تمدن نوین اسلامی و همچنین نحوه مقابله با جنگ شناختی دشمن برای اعضا به صورت دقیق بیان و علاوه بر آن نقش قرارگاه‌های ۱۱ گانه بسیج و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود برای حل مسایل کشور نیز تبیین می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی بسیج افزود: بسیج و سپاه همواره در تلاش برای تقویت بنیه فکری و عملیاتی فرماندهان خود هستند تا بتوانند با قدرت بیشتری در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کنند و این گردهمایی فرصتی است تا فرماندهان مقاومت بسیج با تبادل تجربیات و ایده‌ها، به درک عمیق‌تری از نقش خود در این شرایط حساس برسند و بتوانند به زیبایی نقش خود را ایفا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.