سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۸۰۰ فقره وام ازدواج در بانک توسعه تعاون فارس

مدیر شعب بانک توسعه تعاون فارس گفت: این بانک در ۲ سال گذشته در راستای اهداف دولت و به‌منظور تسهیل ازدواج با پرداخت ۸۰۰ فقره وام ازدواج از جوانان استان فارس حمایت کرد.

غلامرضا کافی زاده در این رابطه اظهارداشت: درمدت ۲ سال گذشته در استان فارس بالغ بر یک هزار ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را از اعتبارات قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به مشمولین پرداخت کرده است.

او گفت: رشد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل توسط بانک توسعه تعاون در استان ۲۱۰ درصد است. 

کافی زاده تصریح کرد: وام قرض الحسنه ازدواج در تمامی شعب این بانک در استان با رویکرد تسریع و تسهیل در راستای ترویج سنت حسنه و امر مقدس ازدواج جوانان بی وقفه پرداخت می‌شود.

گفتنی است بر اساس مصوبه ابلاغی بانک مرکزی طبق تبصره ۱۸ ماده ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها از ابتدای سال ۱۳۹۹ بوده مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۱۲ ساله و برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و هر یک از زوجین که مشمول ماده (۵۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باشند، مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات و متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج‌ها زیر ۲۵ سال و در زوجه‌ها زیر ۲۳ سال باشد و مشمول ماده (۵۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باشند، مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.