سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الحاق ۸۰۰ هکتار اراضی به شهرک‌های صنعتی همدان

پارسال ۳۰۰ هکتار اراضی به نواحی و شهرک‌های صنعتی جدید استان اضافه شد و تا پایان شهریور ماه امسال نیز ۵۰۰ هکتار دیگر به این مجموعه افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به اینکه اراضی که به واحد‌های صنعتی اضافه شده بود در سال‌های گذشته محدود و ناچیز بود، گفت: تعهد استان همدان برای امسال افزوده شدن هزار هکتار زمین به نواحی صنعتی است که تا پایان امسال اجرا خواهد شد.

مصطفی حقیقی گفت: همچنین ساخت ۲ شهرک صنعتی جدید برای استان مصوب شده و به زودی بزرگترین شهر صنفی کشور در همدان ایجاد خواهد شد.

او گفت: در دولت سیزدهم تصمیم بر این شد تا در مجموعه اقتصادی، توسعه صنعتی استان باری به هر جهت نباشد و با برنامه ریزی و مدیریت انجام شود و در این زمینه چارچوبی تعریف شد که با توجه به مشکلات کم آبی و خشکسالی‌های سال‌های گذشته صنایع کم آب استفاده شود و همچنین صنایع پاک مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: با توجه به محدودیت در منابع آبی و برق باید مدیریت بهتری انجام شود و به سمت ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی و با فناوری بالا پیش برویم بنابراین در این زمینه سعی شد تا مناطقی که این ظرفیت را دارند توسعه یابند و تامین امکانات زیربنایی جهش گونه باشد.

حقیقی با بیان اینکه حمایت‌های دولت سیزدهم، توسعه شهرک‌های صنعتی، فناوری و صنفی در همدان شتاب گرفته است، گفت: ۳۰ درصد مجموع مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مربوط به دولت سیزدهم بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.