سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پویش «نذر خدمت» در پزشکی قانونی اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت: پویش «نذر خدمت» با هدف گرامیداشت یاد «شهید جمهور» آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در پزشکی قانونی اصفهان آغاز شد.

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت:این پویش با هدف فرهنگ‌سازی در خدمت به مردم و به نیابت از سید محرومان و در ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، به همت کارکنان پزشکی قانونی استان آغاز شد.

منصور فیروزبخت افزود: همچنین با بهره‌گیری از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه راه شهدا و الگو قرار دادن راه شهدای خدمت، پویش نذر خدمت به نیابت از ۲۴ هزار شهید استان به اجرا درآمد.

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان گفت: در این پویش کارکنان اداره کل پزشکی قانونی استان، خدمت خود را در خارج از ساعات اداری بصورت رایگان ارائه می‌دهند.

فیروز بخت با اشاره به اهمیت و جایگاه این مجموعه گفت: جذب و نگهداری پزشک در پزشکی قانونی استان با مشکل مواجه است و کمبود پزشک از کمبود‌های اساسی ماست.

او تصریح کرد: یکی دیگر از چالش‌های پزشکی قانونی استان، کمبود فضای فیزیکی است بطوریکه اکنون تنها ۱۰ شهرستان استان دارای ساختمان تملیکی هستند و سایر ادارات ما در شهرستان‌های دیگر در ساختمان‌های امانی یا استیجاری استقرار دارند.

فیروزبخت یادآور شد: قدمت و کمبود فضای فیزیکی در ساختمان فعلی پزشکی قانونی، چالش دیگر این مجموعه است که در صورت تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل طرح در حال ساخت و انتقال سالن تشریح و آزمایشگاه‌های پاتولوژی و سم‌شناسی از محل فعلی، این مشکل تا حدودی رفع می‌شود.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.