سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

روستاییان مهاباد از وام ۳.۵ میلیارد ریالی ساخت مسکن استفاده کنند

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به سهمیه هزار و ۴۰۴ موردی تسهیلات مقاوم‌سازی و ساخت مسکن روستایی در این شهرستان، گفت: روستاییان از این وام‌های ۳.۵ میلیارد ریالی که شرایط مناسبی نیز دارند، استفاده کرده و خانه‌های خود را مقاوم کنند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در نشست با دهیاران این شهرستان گفت: روستاییان از وام ۳.۵ میلیارد ریالی ساخت مسکن استفاده کنند و از دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا انتظار داریم اطلاع‌رسانی لازم را برای دریافت این تسهیلات با بازپرداخت ۲۰ ساله در سطح روستا را انجام دهند.

وی اضافه کرد: امسال سهمیه شهرستان مهاباد هزار و ۴۰۴ واحد در نظر گرفته شده که در صورت اتمام امکان افزایش سهمیه برای سایر متقاضیان وجود دارد.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر اینکه بانک‌ها حق سخت‌گیری خارج از بخشنامه را ندارند، بیان کرد: متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات مسکن مشکل ضمانت دارند می‌توانند در اسرع وقت به فرمانداری برای رفع مشکل اطلاع دهند.

عباسی با اشاره به در پیش‌بودن انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مشارکت فراگیر در سطح شهر و روستا علاوه بر انتخاب شدن فرد اصلح زمینه اقتدار و قدرت نظام را در عرصه‌های داخلی و خارجی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به خدمات دولت در سطح روستا‌ها، گفت: هم اکنون گازرسانی به ۶۳ روستا، احداث زمین‌های ورزشی با امکانات با چمن مصنوعی، آسفالت مسیر‌های روستایی و مدرسه سازی در اغلب روستا‌های این شهرستان در حال انجام است.

وی در پایان از دهیاران و سایر روستاییان خواست نسبت به تصرف اراضی و منابع ملی حساس باشند و افراد متخلف را در شروع تخلف به نهاد‌های مربوطه معرفی کنند.

در ادامه جلسه تعدادی از دهیاران مشکلات و دغدغه‌های کاری خود و روستا‌های خود را مطرح کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۷ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.