سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از بانوان افتخار آفرین ورزش فارس

در آیینی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخار آفرین فارس و فاطمه برمشوری مربی استان که شهریور ماه عازم رقابت‌های پارالمپیک پاریس هستند، تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تشریح خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی گفت: طرح آمایش سرزمینی از بزرگترین خدمات رئیس جمهور شهید است و این طرح باعث عدالت سازمانی در توزیع اعتبارات خواهد شد.

عبدالرحیم خداجو افزود: واگذاری ۲ باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی از دیگر نقاط درخشان مدیرت ورزش در دوره ریاست جمهوری ایشان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس به برگزاری شورای عالی ورزش به رئیس جمهور شهیداشاره کرد و افزود: برای نخستین بار رئیس جمهور در وزارت ورزش و جوانان حضور یافته و برگزاری شورای عالی ورزش کشور منشا رقم خوردن اتفاقات خوبی در ورزش کشور شد.

او ادامه داد: ایشان در روز‌های پایانی خدمت صادقانه خود به ملت ایران از ۱۵۰۰ ورزشکار و مدال آور رقابت‌های مختلف تجلیل کردند که این مراسم در نوع خود کم نظیر بود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک کسب سهمیه پارالمپیک توسط ساره جوانمردی گفت: ساره جوانمردی سالیان سال است با تکیه بر ایمان، توکل و قدرت بانوی ایرانی با حجاب اسلامی برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی می‌کنند.

او ادامه داد: جوانمردی آغازگر گفتمان جدیدی در ورزش کشور است و نقطه اوج این گفتمان حضور این مادر ایرانی در مراسم اهدای مدال به همراه فرزند سه ماهه‌اش بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این آیین گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی نگاه جدیدی برگرفته از اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری شکل گرفت.

زهرا یقطین افزود: در سند تحول دولت مردمی در حوزه زنان «زن پشتیبان و پیشران جامعه» جایگزین زن حمایت‌پذیر شد.

او با بیان اینکه در این دولت شبکه شناسایی و تجلیل از زنان شکل گرفته است، گفت: در همین راستا در سال گذشته کنگره تجلیل از زنان تاثیرگذار استان فارس برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ساره جوانمردی را از زنان تاثیرگذار استان برشمرد و گفت: ساره جوانمردی نه فقط در عرصه ورزش که در تمامی ابعاد، نمونه یک بانوی تاثیر گذار و فعال استان و کشور هستند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از ساره جوانمردی ورزشکار افتخارآفرین فارس و فاطمه برمشوری تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.