سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلیغات کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری چه زمانی آغاز می‌شود؟

تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری از زمانی که نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اعلام شود، آغاز خواهد شد.

دقیقا ۲۳ روز دیگر تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یعنی روز جمعه ۸ تیرماه باقی مانده و زمان ثبت‌نام داوطلبان نیز به پایان رسیده و اعضای شورای نگهبان هم در دومین روز بررسی صلاحیت‌های داوطلبان قرار دارند.

اگرچه مهلت تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری براساس برنامه زمانبندی از تاریخ ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه به‌مدت ۱۵ روز برنامه‌ریزی شده ولی هر زمان که نتایج بررسی صلاحیت‌ها اعلام شود، تبلیغات کاندیدا‌ها هم آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان در این باره گفته که برای اینکه کاندیدا‌ها زمان مناسبی برای تبلیغات داشته باشند، جلسات بررسی صلاحیت‌ها فشرده و چند نوبته در حال برگزاری است.

وی همچنین تاکید کرده که زمان تبلیغات پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها آغاز خواهد شد.

هادی طحان نظیف همچنین اعلام کرده که شورای نگهبان بررسی‌ها را دقیق انجام خواهد داد. همه چیز نیز بر اساس تقویم زمان‌بندی در حال پیش رفتن است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

گفتنی است در قانون ۲ پنج روز که جمعا ۱۰ روز می‌شود برای بررسی صلاحیت‌ها در نظر گرفته شده ولی به جهت شرایط ایجاد شده در برنامه زمانبندی ستاد انتخابات، ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها پیش بینی شده است.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
بیست ملیون دلار سهمیه سفر برای زائر کربلا و نجف را تور داخلی گرفته است و مادرم را در مسیر برگشت با اتوبوسی خراب و گرم برگردانده اند و سر لج بازی راننده و تور لیدر با رانندگی و ترمز سفت باعث زمین خوردن و کبود شدن کمر مادرم شده اند و هیچ مردی کاری نکرده
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
کافی شاپ های اصفهان تهران مرکز فساد و کشف حجاب هستند همگی پلمب شوند و با جدیت برخورد شود