سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز آماده اجرای طرح چله خدمت شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: این استان به نیابت از شهدای خدمت، آماده اجرای طرح چله خدمت شده است.

آقایی گفت: با هدف الگو گیری از فعالیت های مجاهدانه شهید خدمت آیت الله رییسی در چهل روز اقدامات ویژه ای در قالب اجرای این طرح صورت می گیرد.

وی برگزاری جلسات تبیین و روشنگری توسط مبلغان و اساتید در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و خدمات دولت با هدف شناسایی شاخص های مناسب برای انتخاب درست، نشست با بانوان تاثیرگذار استان و همراه نمودن زیرمجموعه ها در مشارکت حداکثری انتخابات از جمله این اقدامات برشمرد.

آقایی ، تولید و ارائه محتوا با محوریت تبیین عملکرد دولت سیزدهم ، زمینه سازی آغاز به کار نهضت سواد سلامت در استان البرز با هدف تربیت سفیران آموزش سبک زندگی اسلامی ، برگزاری دوره ضمن خدمت برای کارکنان دولت با عنوان بصیرت سیاسی و مسئولیت پذیری اجتماعی و راه اندازی پویش مردمیِ ایران قوی؛ رشد مستدام ، با هدف تنویر افکار عمومی درباره ضرورت انتخاب رییس جمهور مردمی و انقلابی از دیگر اقدامات در راستای اجرای طرح چله خدمت درالبرز برشمرد.

وی گفت: همچنین در قالب اجرای طرح چله خدمت برگزاری نمایشگاه عکس خدمت و معرفی خدمات دولت، برگزاری همایش های استانی با محوریت ارائه عملکرد دولت سیزدهم و جلب مشارکت برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی با محوریت انتخابات برای اولیا ء و مربیان و فرهنگیان با عنوان مادران آگاه ، خانواده و جامعه سالم ایران قوی با انتخاب آگاهانه مورد توجه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.