سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع قضایی شهر صدرا افتتاح شد

مجتمع قضایی شهر جدید صدرا در استان فارس طی مراسمی و با حضور مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری رسید.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع قضایی شهر جدید صدرا ضمن قدردانی از مسؤلان قضایی استان فارس، گفت: شهر جدید صدرا افزایش جمعیتی قابل توجهی داشته است و تقریبا معادل جمعیت شش شهرستان را در خود جای داده، اما در استقرار ادارات با کمبود مواجه است.

استاندار فارس با اشاره بر اینکه این شهر در حوزه قضایی نیز با مشکل مواجه بود، افزود: مردم صدرا برای رفع مشکلات قضایی خود باید به شهر شیراز مراجعه می‌کردند که این موضوع علاوه بر اتلاف وقت، باعث ایجاد گره‌های ترافیکی در محور‌های بین شیراز و صدرا می‌شد؛ الحمدلله با تلاش‌های مجموعه قضایی استان با افتتاح این مجتمع قضایی موضوعات حقوقی مردم در صدرا مرتفع خواهد شد.

ایمانیه از مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا خواست سرعت پیگیری‌ها برای استقرار ادارات از جمله ورزش و جوانان، پزشکی قانونی، آموزش و پرورش، ثبت اسناد افزایش یابد و خاطرنشان کرد: زمین برای ساخت ادارات مورد نیاز در شهر صدرا فراهم است که امیدواریم در مدت زمان کوتاه، شاهد استقرار ادارات در صدرا باشیم.

او ضمن درخواست از سایر سازمان‌ها برای استقرار در شهر جدید صدرا به شکل اداره یا نمایندگی گفت: یکی از راه‌های مهم برای آرامش و امنیت شهر جدید صدرا استقرار ادارات در این شهر است که با همکاری مسئولان و پیگیری متولیان شهر جدید صدرا محقق خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.