سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان برای راه اندازی نمایشگاه دائمی زیلوی میبد

فرماندار میبد، از اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان برای راه اندازی نمایشگاه دائمی زیلوی میبد خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، فرماندار میبد و رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این شهرستان در بازدید از مرکز تامین و پشتیبانی خوشه زیلو، راه‌های ساماندهی و راه اندازی نمایشگاه دائمی زیلو در شهرستان میبد را بررسی کرد.

در این بازدید برای تعیین محل، تکمیل و تجهیز نمایشگاه دائمی زیلو در پشت ساختمان انجمن زیلوی میبد به وسعت ۲۵۰ متر زیربنا تصمیم گیری شد.

اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان از محل شرکت شهرک‌های صنعتی برای راه اندازی نمایشگاه دائمی زیلو و تامین مابقی اعتبارات از محل بخش خصوصی از مصوبات این بازدید بود.

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد در این بازدید، هنرصنعت زیلو را به عنوان فرش جهانی سلامت، از ظرفیت‌های کم نظیر درعرصه صنایع دستی درسطح ملی و فراملی خواند و گفت: با فعال شدن خوشه زیلو و حمایت از هنرصنعت زیلو و فعالان در این حوزه و همچنین تامین بازار و نمایشگاه دائمی، می‌توان رونق اقتصادی با رویکرد گردشگری فراهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰ کارگاه زیلو در شهرستان میبد فعالیت دارند که بیش از ۳۵۰ نفر در این حوزه به صورت مستقیم فعالیت دارند و در ماه بیش از ۴۰۰ متر زیلو در ابعاد و طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.