سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان درمانی به بیش از چهار هزار مددجو در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: خدمات رایگان پزشکی به چهار هزار و ۱۴۲ مددجو و افراد کم برخوردار در پنج روز توسط کاروان جهادی سلامت الکفیل ارائه شد.

 علی سنجربگی گفت: کاروان سلامت الکفیل متشکل از ۱۲۰ پزشک متخصص و فوق تخصص از ۱۰ خرداد در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان مستقر و تا نیمه خرداد خدمت رسانی کرد.

او گفت: ۹۰ جایگاه (یونیت) دندانپزشکی در سالن مجاور حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان به منظور ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مستقر شدند و در مدت پنج روز یک هزار و ۱۷۰ نفر از خدمات دندان پزشکی دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: بیمارستان (آر. دی. اچ) برای درمان اضطراری و سرپایی بیماران توسط هلال احمر در این محل دایر شد که بدنبال آن ۹۸۰ نفر از خدمات تریاژ بهره‌مند شدند.

سنجربیگی با بیان اینکه یک شعبه از داروخانه هلال احمر نیز در این محل برپا شد، گفت: یک هزار و ۲۱۰ نفر از خدمات ویزیت و دارو استفاده کردند و پنج میلیارد ریال دارو با نسخه پزشک و رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

او گفت: یک فضای دوستدار کودک برای مشغول کردن فرزندان کم سن و سال به بازی و نقاشی در این مکان دایر شده بود که ۲۰۲ کودک در این محل مشغول به بازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ارائه آموزش کمک‌های اولیه نیز از دیگر برنامه‌ها هلال احمر در این برنامه بود که ۵۰۴ نفر آموزش‌های لازم را دریافت کردند و همچنین ۷۶ مراجعه کننده از خدمات روانشانسی بهره‌مند شدند.

سنجربگی گفت: مجموع افراد حاضر در این طرح شامل پزشک، دستیار پزشک، گروه تریاژ، تیم حمایت روانی و سایر افراد که به مردم خدمات ارائه می‌دهند به حدود ۲۵۰ نفر می‌رسید.

او گفت: پزشکان عمومی، متخصص عفونی، قلب، متخصص کودکان، مامایی، زنان و زایمان، ارولوژی، متخصص داخلی، چشم پزشک و تیم مددکاری و حمایت روانی در این برنامه مشارکت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.