سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان میزبان دومین نمایشگاه ملی «فن نما»

دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما» در کلانشهر اصفهان برگزار می شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما» در این کلان‌شهر گفت: این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم مهر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

سعید ابراهیمی با بیان اینکه نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری برای دومین سال پیاپی با همکاری ارکان زیست بوم کارآفرینی و فناوری اصفهان برگزار می‌شود، افزود: شعار این دوره از نمایشگاه «ما برای وصل کردن آمدیم» است.

وی با بیان اینکه از اهداف نمایشگاه می‌توان به ارزش آفرینی، شبکه سازی و امیدآفرینی اشاره کرد، افزود: ارزش آفرینی با روایت کارآمدی زنجیره نوآوری و فناوری در حل مسائل و ارزش‌آفرینی ملی، شبکه‌سازی برای تکمیل زنجیره ارزش با تمرکز بر ارتباطات اقتصادی در زیست بوم فناوری و امیدآفرینی با هدف جذب آحاد شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان و افزایش علاقه و امیدآفرینی به واسطه ایجاد زمینه مشارکت فعال در نمایشگاه و رویداد‌های جانبی مدنظر قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ۸ پاویون برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است که شامل بخش‌های محیط زیست، کشاورزی و امنیت غذایی، ساختمان و صنایع وابسته، نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد، سلامت و فناوری‌های زیستی، هوش مصنوعی، نوآوری و خلاقیت، حمل‌ونقل سبز است.

وی با بیان اینکه پاویون‌های نمایشگاه در بخش‌های تجاری‌سازی، دانش‌بنیان و رویداد‌ها شکل می‌گیرد، اظهار کرد: شرکت‌های دارای طرح‌ها و پروژه‌های ملی در اولویت ثبت‌نام هستند.

وی با اشاره به همکاران شهرداری اصفهان در برگزاری این نمایشگاه افزود: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، استانداری اصفهان، شورای اسلامی شهر اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی، منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و دانشگاه اصفهان همکاران ما در برگزاری این نمایشگاه هستند.

ابراهیمی گفت: سازمان صمت استان، انجمن شرکت‌های دانش بنیان، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی، شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی استان، بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه‌های هنر و پیام نور اصفهان و آزاد اسلامی نجف آباد، اداره کل آموزش و پرورش، فولاد مبارکه، سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در برگزاری دومین نمایشگاه ملی «فن نما» مشارکت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.