سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف هزار و ۲۶۶ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده شیدا

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از رفع تصرف هزار و ۲۶۶ مترمربع از زمین‌های ملی در منطقه حفاظت شده شیدا در شهرستان بن خبر داد.

سعید یوسف‌پور گفت: برای وظایف قانونی و با هدف جلوگیری از شکار، صید و همچنین پیشگیری از تخریب و تصرف در مناطق حفاظت شده، هزار و ۲۶۶ متر مربع از زمین‌های ملی در منطقه حفاظت شده شیدا واقع در شهرستان بن رفع تصرف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: این اراضی توسط افراد در سالیان گذشته به صورت غیرقانونی تصرف و اقدام به کاشت درختان بادام از نوع مثمر کرده بودند که با پیگیری حفاظت محیط زیست استان رفع تصرف شد.


بیشتر بخوانید


وی، زمین‌های ملی را جزو انفال و حقوق عامه مردم و برخورد با متجاوزان را از اولویت‌ها دانست و افزود: حفاظت از مناطق تحت مدیریت از وظایف و تکالیف اصلی اداره کل حفاظت محیط زیست استان است که به صورت مستمر و دائمی انجام می‌شود.

یوسف‌پور اضافه کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست در انجام وظایف و برخورد قاطع با متخلفان بدون هیچ ملاحظه‌ای عمل خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی اکبر
۱۶:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
شهر شیدا را به شهری توریستی در شمال شهرکرد تبدیل کنید چرا پس از گذشت دهها سال ساختمانهای مجاز و نیمه کاره این شهر همچنان نیمه ساز رها شده
شهری که می‌توانست به یک شهر توریستی در دل زاگرس مرکزی تبدیل شود
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
برای نابود کردن زرنگید عرضه آباد کردن داشته باشید