سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یمن جزئیات یک عملیات علیه رژیم صهیونیستی را فاش کرد

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کردند: یک هدف صهیونیستی را در ام‌الرشرش با موشک بالستیک بمباران کردند که برای اولین بار جزئیاتش فاش می‌شود.

 

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه آوارگان منطقه رفح در نوار غزه، نیروی موشکی نیرو‌های مسلح یمن هدف نظامی دشمن اسرائیلی را در منطقه ام‌الرشرش در جنوب فلسطین اشغالی با موشک بالستیک (فلسطین) که نیرو‌های مسلح امروز برای اولین بار از آن رونمایی کردند، هدف قرار دادند.

براساس گزارش النشره، در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است: به یاری خداوند متعال نیروهای یمنی به اجرای عملیات نظامی خود در حمایت و پیروزی مردم مظلوم فلسطین تا پایان تجاوز و رفع محاصره مردم فلسطین در نوار غزه ادامه خواهند داد.

برای بسیاری از تحلیلگران و حتی دولت‌های غربی قابل‌درک نیست که چرا انصارالله و مردم یمن تا این اندازه در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از مردم نوار غزه جدی و تسلیم‌ناپذیر هستند. با این حال، شماری از کارشناسان غربی به ارتباط عمیق میان ملت‌های یمن و فلسطین واقف هستند و بر همین اساس هشدار می‌دهند که آمریکا نه می‌تواند به این حمایت پایان دهد و نه در جنگ با ملت یمن پیروز شود.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
مهران
۰۸:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام.باید ازمردم ودولت انقلابی واسلامی یمن تقدیر تشکر ویژه کرد. هرچند خودشان مشکل اقتصادی تحریم ظالمانه دارند ولی مردم بی گناه ومعلوم غزه را فراموش نمی کنند. بقیه کشورهای عربی خصوصا عربستان ننگ باد که از اسرائیل حمایت میکنند
علیرضا
۰۹:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
دم یمن گرم بدون اخطار میزنه و این کار درسته واقعا دمشون گرم .بزنید حرامزاده های صهیونیست و غربی های حامی اونها را .هم اسراییل را میزنه و هم ناو هواپیمابر آمریکا را میزنه و میدونیم که پشتیبانشون از نظر تسلیحات خودمونیم ولی ایکاش خودمون جواب جنایات ترور آمریکا و اسراییل را بدون اعلام میدایم .
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
درود بر شرفتان
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
درود بر ذات پاک مردم یمن ، جان و روح ما هستید.
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
پس توضیحات؟