سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل درآمد شهرداری قم مطرح کرد؛

اعمال تخفیف عوارض ساختمانی در قم برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: خانواده‌های دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف عوارض ساختمانی در شهر قم استفاده کنند.

محمد وحیدنیا،مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم اظهار کرد: در راستای ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت، خانواده‌های دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال، هنگام صدور پروانه با شرایطی که در این قانون ذکر شده مشمول ۱۰ درصد تخفیف عوارض ساخت می‌شوند.

وی افزود: در راستای اهداف تعیین‌شده و تأکیدات مقام معظم رهبری این تخفیف نیز به مشمولان داده شد و شهرداری قم در این طرح پیشگام بوده است و بر این اساس واحد‌های تا مساحت ۲۰۰ مترمربع و دارا بودن سه فرزند زیر ۲۰ سال از جمله شروطی است که برای استفاده از این طرح، ذکر شده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم تصریح کرد: در این قانون اشاره شده است تا منابع از بودجه سنواتی این تخفیف‌ها جبران شود که برحسب تأکیدات شورای اسلامی شهر قم و شهردار بدون استفاده از بودجه سنواتی این تخفیف اعمال و اجرایی شد.

وحیدنیا با تاکید بر اینکه این طرح از سال گذشته اجرای شده است، گفت: به منظور اطلاع‌رسانی این طرح به شهروندان، از سال گذشته به صورت مکتوب به مناطق هشت‌گانه و واحد‌های درآمد مناطق اعلام شده است.

وی گفت: اگر کسی در محله صدور پروانه از این تخفیف استفاده نکرده باشد می‌تواند از این طرح در مراحل بعدی استفاده کند و اگر لازم باشد مبلغی نیز استرداد خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.