سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پایش سلامت بدن با قدرت بالا توسط سه دستگاه تولید داخل کشور

متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت سه دستگاه پایش سلامت بدن با فناوری های روز دنیا شده اند.

آرزو مهندس٬ کارشناس فروش یک شرکت دانش بنیان درباره دستگاه قد و وزن سنج این شرکت گفت: این دستگاه اندازه گیری قد٬ وزن و BMI را به صورت اتوماتیک و بسیار دقیق انجام می‌دهد. از قابلیت‌های آن می‌توان به نمایش نمودار رشد کودکان نیز اشاره کرد. این دستگاه در تمامی مراکز پزشکی و ورزشی٬ کلینیک‌های تغذیه٬ مدارس٬ بیمارستان‌ها و مراکزی که در حوزه سنجش سلامت افراد فعالیت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: ویژگی‌های دستگاه قد و وزن سنج مناسب برای کودکان و بزرگسالان، نمایشگر LCD جهت نمایش قد، وزن و BMI، اندازه گیری دقیق قد توسط نوار لمسی، سیستم تاشو برای جابه جایی آسان، اندازه گیری وزن با دقت ۵۰ گرم، تضمین کالیبراسیون مادام العمر و سنجش قد وزن و BMI فقط در ۱۰ ثانیه است.

مهندس افزود: دستگاه بادی کامپوزیشن یک ابزار تخصصی جهت بررسی ترکیبات بدن است که با استفاده از تکنولوژی بیوامپدانس (Bio-impedance) اطلاعات جامعی از وضعیت سلامتی بدن ارائه می‌دهد. از نتایج آنالیز‌های این دستگاه در مراکز پزشکی ورزشی و پایش سلامت جهت طراحی و تنظیم برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای شخصی سازی شده استفاده می‌شود.

کارشناس فروش این شرکت ادامه داد: ویژگی‌های دستگاه بادی کامپوزیشن دارای عملکرد بر پایه امیدانس، تاریخچه تغییرات بدن، محاسبه آب داخل و خارج سلولی (CW.ECW)، محاسبه بافت چربی و بدون چربی (تفکیکی)، Co بدون محدودیت در تعداد آنالیز، نمایش تیپ بدنی بر روی نمودار، ایجاد پروفایل شخصی / شخصی سازی گزارش، ۵ فرکانسه (۱۰۰،۵۰،۵،۱، ۲۰۰ کیلوهرتز)، تضمین کالیبراسیون مادام العمر و آنالیز فقط در ۴۵ ثانیه است.

او با اشاره به دستگاه اسکنر سه بعدی بدن که محصول دیگر این شرکت است بیان کرد: تحلیل‌های متنوع و یک تصویر سه بعدی واقعی و دقیق از بدن شما با استفاده از تکنولوژی پردازش تصویر و علم آنتروپومتری ارائه می‌دهد. به کمک نتیجه اسکن به دست آمده می‌توانید برنامه‌های ورزشی و درمانی اختصاصی طراحی کنید.

مهندس تصریح کرد: این دستگاه قابل استفاده در مراکز پزشکی ورزشی کلینیک‌های تغذیه مراکز حرکات اصلاحی و سایر مراکز حوزه سلامت بوده و رصد تغییرات آنتروپومتریک، بررسی فرم اسکلتی و ساختار قامتی، اندازه گیری دقیق ابعاد و اندازه بدن، نمایش تغییرات دو بعدی و سه بعدی، تحلیل ترکیب بدنی، غیر تهاجمی و غیرتماسی، تضمین کالیبراسیون مادام العمر و اسکن فقط در ۴۵ ثانیه از ویژگی‌های این دستگاه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.