سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی؛

۹۸۶ کیلومتر توسعه شبکه برق روستایی و شهری در جنوب بلوچستان نیاز است

بجارزهی گفت: ۹۸۶ کیلومتر توسعه شبکه برق روستایی و شهری، ۲۰۰ کیلومتر توسعه شبکه برق فشار قوی و نصب بیش از ۶۰۰ ترانس برق در ۶ شهرستان حوزه انتخابیه چابهار نیاز است تا مشترکان از برق مطمئن و پایدار بهره مند شوند.

محمدانور بجارزهی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی    اظهارکرد: اصلاح و بازسازی ۴۰۰ کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف در حاشیه شهر چابهار از نیازهای فوری و اساسی است تا خاموشی‌ها به حداقل برسد.

وی بیان کرد: ۱۰۰ دستگاه ترانس برق فقط در شهر و روستاهای چابهار نیاز است و هر چه سریعتر برقرسانی برای مجتمع در حال ساخت مسکن ملی و توسعه شبکه برق بطول ۱۰۰ کیلومتر مورد نیاز است تا خاموشی ها در شهر بندری و اقیانوسی کمتر شود.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مطالبات و مشکلات مردم در سطح ملی و دیدار با معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، افزود: در این دیدار اعضای محترم شورای اسلامی شهر چابهار گزارش جامعی از وضعیت برق شهرستان را ارائه کردند.

۹۸۶ کیلومتر توسعه شبکه برق روستایی و شهری در جنوب بلوچستان نیاز است

وی بر تخصیص فوری ۵۰ دستگاه ترانسفورماتور، تخصیص اعتبار برای اجرای ۱۰۰ کیلومتر توسعه شبکه برق روستایی و شهری، اختصاص ۲ دستگاه بالابر جهت تسهیل انجام امورات برق تاکید کرد.

بجارزهی بیان کرد: تامین ماشین آلات نظیر جرثقیل، بالابر و خودروی مورد نیاز برای تمام ادارات برق، تاسیس اتفاقات و یا اداره مستقل در مناطق مختلف مورد نیاز، برقرسانی به مدارس فاقد برق، اصلاح و بازسازی شبکه برق فرسوده در شهرستان‌های چابهار، زرآباد، دشتیاری و کنارک، قصرقند و نیکشهر، برقرسانی به روستاهای فاقد برق جنوب بلوچستان، انجام روشنایی در شهر و روستاها و تسریع در حل مشکلات مردم در حوزه افت ولتاژ برق از دیگر موارد مهم است که وزارت نیرو هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.