سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار کرمان:

شهیدان سلیمانی و رئیسی پرچمدار مکتب امام راحل بودند

جلالی با اشاره به رهنمود‌های امام خمینی (ره) در خصوص اثبات اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی گفت: شهیدان سلیمانی و آیت‌الله رئیسی، پرچمدار اسلام ناب و مکتب امام (ره)بودند.

 مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینى (ره) یکشنبه ۱۳ خرداد ماه با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاونان، مدیران و کارکنان استانداری و فرمانداری کرمان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد.

رحمان جلالی،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به ارتباط مکتب امام راحل و مسائل روز گفت: امام خمینی (ره) اسلام ناب را اثبات کرد و در برابر اسلام آمریکایی قرار داد و شهیدان سلیمانی و رئیسی همواره پرچمدار اسلام ناب و مکتب امام راحل بودند و در دوران خدمتشان شاهد آن بودیم.

وی افزود: اعتقاد امام راحل به مردم در همه فعالیت‌های جمهوری اسلامی مهم بود، ایشان اعتماد به مردم و در بین مردم بودن را تنها راه مقابله با سیاست راهبردی دشمن می‌دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان مردمی بودن مسئولان را مهم دانست و بیان داشت: در فضای کنونی آنچه باعث جدایی مسئولان و مردم شده، قطع ارتباط و اتصال با مردم است.

وی تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم یکی از گفتمان‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی است و مسئولان مانند شهید جمهور و شهید سلیمانی باید در بین مردم باشند که عین شعار و آرمان‌های انقلاب است.

جلالی حمایت جدی از محرومان را از اصول امام راحل دانست و افزود: امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی است و ساختار‌هایی برای محرومیت‌زدایی ایجاد کرد که مهم ترین آن کمیته امداد امام(ره)  و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان است.

وی اختلاف‌افکنی بین وحدت مردم را یکی از راهکار‌های دشمن در عصر حاضر خواند و بیان داشت: وحدت بین امت اسلامی و همدلی در مکتب امام(ره)  مهم بود، مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام (ره) بود و کار‌ها را بر طبق آن پیش می‌برد و  شهید رئیسی نیز مانند امام راحل به دنبال ایجاد وحدت در همه مسائل مهم کشور بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.