سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایزنی تلفنی باقری و وزیر خارجه پاکستان درباره اوضاع جاری در غزه

سرپرست وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۱۳ خرداد ماه از تماس تلفنی با وزیر خارجه پاکستان و رایزنی درباره اوضاع جاری در غزه خبر داد.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی‌اش با وزیر خارجه پاکستان گفت: پیشنهاد ایران برای برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی و سایر اقدامات موثر، جدی و مشترک برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی را تشریح کردم.

باقری در این باره اعلام کرد: در گفت‌وگوی تلفنی با محمد اسحاق‌دار، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، ضمن تشکر از پیام‌های تسلیت مقامات و حضور هیأت عالی‌رتبه پاکستان در آیین بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان ایشان، در خصوص برنامه‌های پیش رو و موضوعات مهم به ویژه جنایات رژیم اشغالگر در فلسطین گفتگو و تبادل نظر کردم.

وی افزود: پیشنهاد کشورمان برای برگزاری نشست فوق‌العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی و سایر اقدامات موثر، جدی و مشترک برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی، به شمول اقدام جمعی برای کمک به اجرای دستور موقت دیوان بین‌المللی دادگستری و پیگیری کیفری جنایات سران رژیم را تشریح کردم.

سرپرست وزارت خارجه ایران ظرف روز‌های اخیر با وزرای خارجه عربستان سعودی، قطر، عمان، ترکیه و الجزایر درباره پیشنهاد ایران برای برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی تلفنی گفتگو کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.