سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین سمپوزیوم علمی تکنولوژیست‌های شاغل در مراکز پزشکی هسته‌ای کشور

نخستین سمپوزیوم و گردهمایی علمی تکنولوژیست‌های شاغل در مراکز پزشکی هسته‌ای کشور با موضوع آماده سازی و کنترل کیفی رادیودارو‌ها برگزار می‌شود.

خستین سمپوزیوم و گردهمایی علمی تکنولوژیست‌های شاغل در مراکز پزشکی هسته‌ای کشور با موضوع آماده سازی و کنترل کیفی رادیودارو‌ها توسط پارس‌ایزوتوپ و با همکاری انجمن‌ها و نهاد‌های علمی ۲۴ خردادماه در سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود.

ارتقای سطح دانش، نگرش و نیز به‌روزرسانی اطلاعات علمی تکنولوژیست‌های شاغل در مراکز هسته‌ای در خصوص رادیودارو‌ها از جمله اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.

نخستین سمپوزیوم و گردهمایی علمی تکنولوژیست‌های شاغل در مراکز پزشکی هسته‌ای کشور در محور‌های معرفی کیت‌های رادیودارویی جدید و نکات مهم در نشان‌دارسازی آنها، نحوه استفاده بهینه از ژنراتور Mo-۹۹/Tc-۹۹m، روش‌های کنترل کیفی رادیودارو‌ها و کیت‌های رادیودارویی، معرفی رادیودارو‌های جدید درمانی آلفادهنده و ملاحظات ایمنی مرتبط با آنها و نیز آشنایی با آرتیفکت‌ها و پارامتر‌های کیفی تصاویر در دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی هسته‌ای برگزار می‌شود.

حضور در این سمپوزیوم برای شرکت‌کنندگان دارای امتیاز و گواهی بازآموزی است و به آنان گواهی معتبر با امضای شرکت پارس‌ایزوتوپ و انجمن‌های علمی اعطا خواهد شد؛ همچنین شرکت‌کنندگان در این گردهمایی علمی می‌توانند از راکتور تحقیقاتی شهید فخری‌زاده (راکتور هسته‌ای تهران) و تاسیسات تولید رادیودارو‌ها بازدید کنند.

آخرین مهلت ثبت نام در این سمپوزیوم ۱۷ خرداد بوده و این گردهمایی علمی در تاریخ ۲۴ خردادماه جاری در سازمان انرژی اتمی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به‌منظور ثبت نام می‌توانند به آدرس الکترونیکی www.parsisotope.com مراجعه کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.