سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز ساخت برای ۶ فیلمنامه کوتاه در قزوین

مدیر انجمن سینمای جوانان قزوین گفت: ۶ فیلمنامه کوتاه حرفه‌ای شامل ۲ فیلمنامه کوتاه داستانی و سه مستند و یک اثر تجربی از شورای پیچینگ (فرآیند بررسی ایده و طرح و ساخت فیلم) مجوز ساخت گرفت.

ابوالفضل سروشمهر مدیر انجمن سینمای جوانان قزوین گفت: نخستین نشست شورای تولید فیلم کوتاه قزوین در سال جدید برگزار شد و از میان ۱۵ فیلمنامه، سه اثر داستانی، سه مستند و یک اثر تجربی به تهیه کنندگی سینمای جوان استان ساخته خواهند شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست از میان ۱۵ فیلمنامه، هشت اثر به مرحله دوم راه یافتند که از این میان ۶ فیلمنامه برای عقد قرارداد مورد تایید قرار گرفته است.

سروشمهر بیان کرد: سه اثر مستند برگزیده شامل غبار به نویسندگی و کارگردانی مجتبی محمودی، پریشاد به نویسندگی و کارگردانی اعظم خدارحمی و آموتخانه به نویسندگی و کارگردانی حامد کلجه‌ای بودند.

این فیلمساز به سه اثر داستانی و تجربی نیز اشاره کرد و یادآور شد: فیلم‌های کوتاه "یک واقعیت مغشوش" به نویسندگی و کارگردانی ایلناز خیرخواه، "ماهی" به نویسندگی و کارگردانی سید حسن حسینی و یک اثر تجربی با عنوان "تناسخ" به نویسندگی و کارگردانی احسان میرزایی مجوز تولید را دریافت کردند.

مدیر انجمن سینمای جوان قزوین یادآور شد: امیدواریم تمامی این آثار با کیفیت مطلوب تولید و در نهایت نیز شاهد درخشش آنها در جشنواره‌های ملی و بین المللی باشیم.

در این نشست اساتید فیلمساز قزوینی به نام‌های ابوالفضل سروشمهر، سیامک سلیمانی، محسن آقالر، عطا مجابی و عاطفه اشرافی برای تایید فیلمنامه‌ها حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.