سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل بیش از یک هزار پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امسال از تشکیل یک هزار و ۳۰۵ فقره پرونده در استان خبر داد.

یوسف شهباززاده گفت: پرونده‌های مورد اشاره با توجه به احراز تخلف‌هایی مانند احتکار، عرضه خارج از شبکه، قاچاق کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی و صادر نکردن فاکتور از سوی واحد‌های صنفی فعال در استان اردبیل از ابتدای امسال تاکنون تشکیل شده است.
معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به انجام پنج هزار و ۶۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی استان اردبیل در این مدت افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده مربوط تخلف‌های صنفی حدود ۸۳ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال است که برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.
به گفته او، کارشناسان و بازرسان این اداره‌کل در راستای ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات استان، نظارت بر عملکرد تمام واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و تشدید برخورد با متخلفان و سودجویان را همچنان به صورت ویژه در دستور کار خواهند داشت.
شهباززاده افزود: شهروندان در صورت مواجهه با هر گونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی در استان اردبیل می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت درمیان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.