سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان معاملات امروز ۱۳ خرداد ثبت شد؛

خروج ۴۸ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام در روز قرمز شاخص کل

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز حجم معاملات ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگ سهم به ارزش معاملاتی ۱.۶۸۰ میلیارد تومان بود.

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل امروز با کاهش ۶.۸۰۷ واحدی و ثبت ۰.۳۳ درصد کاهش به ۲.۰۸۷.۲۷۲ واحد رسید و این در صورتی بود که شاخص کل هموزن نیز با کاهش ۳.۱۷۹ واحدی و ثبت ۰.۴۶ درصد منفی به ۶۸۱.۵۶۳ واحد رسید.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد امروز حجم معاملات ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۱.۶۸۰ میلیارد تومان بود همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۰ میلیون تومان و سرانه فروش ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود که شاهد خروج ۲۵۲ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

او افزود: امروز ۷۳ درصد بازار یعنی ۵۴۲ نماد منفی و ۲۷ درصد بازار یعنی ۲۰۴ نماد کار خود را با مثبت به پایان رساندند. بیشترین ورود پول مربوط به صنعت طلا به میزان ۱۴ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول مربوط به صنعت محصولات شیمیایی با ۴۸ میلیارد تومان خروج پول بود.

این کارشناس بازار بیان کرد: امروز در ادامه روز‌های گذشته بازار سردرگم برای خرید است و ارزش معاملاتی کم نشان از عدم اعتماد بازار به سیاست‌های آینده اقتصادی است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
متاسفم