سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در اردکان

معاون سیاسی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان گفت: فعالیت هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان آغاز به بکار کرد.

رقیه کرمانیان معاون سیاسی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان در نشست هیات اجرایی شهرستان گفت: به دنبال صدور دستور آغاز  چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور، هیات اجرایی در فرمانداری تشکیل شده است.

او افزود: در حال حاضر اعضای اداری و معتمدان با تشکیل جلسات فرایند اجرایی انتخابات را به پیش می‌برند.

کرمانیان خاطر نشان کرد: هیات اجرایی شهرستان موظف است تا هشتم تیر روز اخذ رای آنچه که برای برگزاری انتخابات با شکوه، سالم و امن با یک مشارکت خوب و آگاهانه لازم است را در اردکان فراهم کند.

او یادآور شد: با توجه به اینکه در اسفند ۱۴۰۲ در اردکان انتخابات خوب و موفقی برگزار شد پیش بینی می‌شود با همان استانداردها، در انتخابات هشتم تیر ماه با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری اردکان در خصوص نحوه برگزاری انتخابات گفت: تا کنون آنچه که به فرمانداری اعلام شده روند برگزاری همانند انتخابات اسفند ۱۴۰۲ است به گونه‌ای که احراز هویت به صورت الکترونیکی و سامانه‌ای و اخذ رای به شکل فیزیکی و کاغذی خواهد بود.

برای تسهیل اخذ رای از شهروندان ۷۱ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی این شهرستان شامل ۶۶ شعبه ثابت، سه شعبه سیار شهری و ۲ شعبه سیار روستایی همچنین در بخش عقدا ۱۰ شعبه اخذ رای شامل ۳ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار و در بخش خرانق ۱۰ شعبه شامل ۲ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار در نظر گرفته شده است. در مجموع در شهرستان ۹۱ شعبه جهت اخذ رای در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان در نظر گرفته شده است.

در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.